cajsadiva

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av cajsa jussila - 1 februari 2012 13:44




 Som Ni vet , så  får  jag ofta  mail om att finna bort tappade saker...

 oftast är det..

 

Ringar       Kameror        Kläder         

och    nycklar.. !  

 

som  personer "slarvat bort".... känns  att de blivit, väldigt mycket Letande på sistone    de e ju givande att få hjälpa till o Ännu mer Givande o Glädjefullt när sakerna hittas..!!

 

Men kan inte tjata nog , om att jag INTE är en höjdare i detta området!!

 

Har bestämt mej för att göra en Test.. !!  


 Tre av mina närmaste  ska"gömma ex, ett par nycklar                 


  någonstans i deras hem"...vi bestämmer en tid då vi hörs via tele...


då ska jag försöka "finna nycklarna"!...


Känner att jag vill testa o se min förmåga...En sista gång..   


finner jag nu ingenting, så får jag nog dra mej tillbax , när de gäller att finna saker!!


Testet börjar idag.. Personerna som jag ska be vara med,  är...


  

Abbe....




  


     min dotter Dixi...


  

Christine... dom här  är både ärliga o hårda !


Återkommer i dag med svaret...  !






Ovido - Quiz & Flashcards