cajsadiva

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av cajsa jussila - 3 februari 2012 10:04


En tjejträff mitt i  veckan  e nice... de blir en guldstjärna i vardagen  !

 

                                                        

 

 

      

tokiga christine jag och abbe.... 

 

vi har så galet skoj i hop.. alla dessa härliga skratt , känns som att man tappar nåt kilo haha      så jag försöker skratta så ofta jag bara kan hihih..

 

 

   

 

                    

 

    

                                            Saharas Dr  ttningar!!

 

     Ardita och Abbe... super tokiga systrar... hehe

 

    

   

Tack kära vänner för en Toppen Kväll...      

 

Dimi har börjat i en Ny Sångkör.. Kulturskolans Kör... 

hennes musiklärare ringde hem en  kväll i höstas,  han nästan  bönade att jag måste låta Dimi börja i deras kör.. "hon är sån fantastiskt liten sångerska" sa han... hihi

 

 

    

 

så jag svarade hans bedjan med att anmäla henne dit... !  hi

 

  

utanför kulturskolan... Dimi  Stortrivs... !   

så  nu sjunger hon ännu mer här hemma.. !

 

Idag e de åter fredag... vi ska nog åka hem o hälsa på Mio och Carro i deras lya.. förra lördan flyttade de in... o har innan dess renoverat lägenheten i 1½ vecka...

 

  jag och Dimi hittade en liten present att ta med i kväll ..

trädbokstäver H O M E..   de e ju deras första hem... så vi tyckte den skulle passa fint..!

             

Till inflyttnings present ska de få vitrinskåp av oss , som Mio och Carro  hittat på IKEA..

dom får pengarna  av oss, men  dom  får själva åka dit och hämta.. !   hi

 

 

Imorgon blir det Bio ...  Mästerkatten 3D!

 

             

 

            Dimi och två av  hennes kompisar ska gå tillsammans..

 

 jag skulle själv oxå vilja gå på Bio..... se  H a m i l t o n   

skulle filmen vara  dålig ,så har man ju i alla fall nåt snyggt att fästa blicken på!!   

hi hi

 

   

fast jag har ju min  snygging som jag då o då fäster blicker på o bara Njuter!   haha

 

 

  

                                                             


                                                        


  

 

Åh  va jag längtar efter Våren.. o alla de känslor som den kommer med!     

 

de e så förbaskat kallt ute.. trots att solen gör sitt bästa för att ge värme...

 

    

 

         

 

 


hittade dessa fina vår bilderna , som jag tog förra året

 

.....  e de konstigt att man l ä n g  t  a r ??


 


varma fredags kramar från mej!   

 

 

Skapa flashcards