cajsadiva

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av cajsa jussila - 7 februari 2012 14:36



Några bilder från helgen. ..Dimi o hennes kompisar gick på Bio !   

 

  

Dimi Jennifer och Eddie

  

Laddade upp me 3D brillor o massa Popcorn...   

 

 

lördan fortsatte trevlig.. Hemma hos Moster Bibban som bjöd på god middag!

kyckling med mango sås... super gott!!

 

Detta är inte Kyckling som du ser.... Utan min Lunch...   

 

  

bacon paprika svamp oliver i pesto... muuums. !!

 

till middag blir de i alla fall kyckling... Thaigryta... Gott de med! hi

 

På tal om kyckling så gillar mina barnbarn Kevin o Lian det..

dom äter med Stor och God aptit!   

 

    

Mina Älskade Gossar!   en helg i månaden har jag en av dom här hos mej,'

att ha  dom "var för sej" , ger Kvalitets tid...  Då kan jag verkligen skämma bort o ge massa Tid!

Om två veckor är det Lians tur.. !

här har vi en bild på deras mamma  Ida o min dotter dotter Dixi..

    

Dom är väldigt goda vänner o umgås när de kan.. Denna bild togs förra helgen..

 

    

 

Nu ska ni få se en bild på Mej!    tagen när jag var runt 16 år..   

 

      

Shit alltså haha kan inte göra annat än att skaka på huvudet!    

 

    Fick bilden i går av min barndomsvän Annika..

 

     

vi var klasskompisar i alla år ... o höll ihop i vått o torrt !

Annika arbetar el e nog minnsan butikschef på stans Leksaks affär,  ses ofta  eftersom vi e flitiga kunder i den affären!   

 

Jag ändrade olika stilar hela mitt tonårsliv!.. haha ja se själv haha

 

    

Rockers Brudar... Cilla jag och Sussie.. En härligt galen period i mitt liv   !

 

Sen blev de lite mer Åt Punk hållet !

 

  

Såg fruktansvärda  ut, jag och  min kusin Tina.!

men vi hade  fruktansvärt Skoj i alla fall !    heheh

jag är på bilderna  18 år... inte så långt senare fick jag min son Kim.. !

 

   Det var härligt med ett Gott skratt...          

En skön glad Tisdag önskas till Er Alla.. !!   

 

 

Skapa flashcards