cajsadiva

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av cajsa jussila - 14 februari 2012 08:14

  

God tisdags morgon & Alla hjärtats dag   ..jag tycker det är lite fel att lägga all kärlek på en dag! hihi  De gäller ju att visa Kärlek Varje Dag....

 

förra året fick jag en Underbar bukett av Darlingen..

 

     

så fin rosbukett med så fin sten...  

 

Ska köpa en liten present till Dimi ...   de stora barnen får jag bjuda på middag... men Inte idag.. då alla redan e upptagna med deras pojk o flickvänner!

Ihelgen kommer min Mammas 65årsdag att firas!   

 

            

 

hon ska  öppet hus , hemma hos mej, då alla hennes nära o kära bor här i närheten... Det ska bjudas på mat & dryck o sång   

 

                                             

 

                    jag misstänker att huset kommer bli fullt av glada personer....!

 

Förra helgen hade jag några vänner här på middag... T r e v l i g t !

 

      

Ardita Isabelle och Christine.... alltid lika glada o fina.. !

  

vi har alltid så roligt när vi ses... massa skratt o tokigheter.. hih

 

  

fina flickorna Dimi & Isabelle...

 

    

hhih stod o testade en ny rouge när  foto plötsligt skulle tas....glömde borsta ut rouget, som ni ser, på testkinden haha  

 

Lite senare på kvällen drog jag isabelle o christine vidare till min kusin Linda..

 

 

  

Linda o jag.... vi satt någon timme hos henne , vi blev ett liten skara som sedan drog vidare till Stensons , som hade trubadur afton..!

  

Fasen va skoj vi hade!! hi

 

Dagen efter åkte jag och Dimi till Mio o Carro...

kim o Celinn var oxå där..

  

sötnosen Celinn mitt minsta barnbarn... hon var så härlig, log brett när hon såg oss, och kom med öppna armar mot mej    såå söt!

 

 idag ska jag  bara njuta av dagen , börjar med en meditation liten promenad me lady o sen ett varmt förmiddas bad... !  

 

 

                                    HA EN UNDERBAR TISDAG..    

                                          PUSS OCH HEJ!!   

 

Ovido - Quiz & Flashcards