cajsadiva

Direktlänk till inlägg 20 februari 2012

Födelsedags firanden.!

Av cajsa jussila - 20 februari 2012 14:49



Här kommer några bilder från helgen!  Mycket firande...      

 

Först firades Alva på 2 årsdagen...  

 

  

många fina presenter.. här en vagga me docka o  tillbehör... så gla hon blev!

  

vilken söt mumin tårta... den hade Alvas mamma Eve själva gjort  

 

   

Alvas Moster o Mamma.....  

 

  

vispen gillade hon o vispade runt så batterierna till sist tog slut hih

baka kaka så klart!!

 

Sen blev de mammas firande...  började på eftermiddan o höll på till sena natten...   

mycke sång, skratt o fina tal som gav många glädjetårar!!

 

  

Eve Johan och Jeje..

  

 Far & Son.. magnus , mio... 

  

arek dimi  o christine...

  

glada tjejerna Eve  o Carro 

  

Dixi trixibell...

   

Sötisen... Celinn...

   

Karin o Dimi... 

 

 

   

mamma o christine

   

Johan o Dixi....

         

försökte  räkna alla gästerna , men slutade när det närma sej 30 pers i mitt vardagsrum! haha

Mamma e var helnöjd med kvällen!                                                   

 

fanns fler bilder men de blev suddiga .... jag var ej med på en enda bild... stod ju mest i köket o hade koll på disken  ! hi

 

Idag har Darligen börjat på Husbygget!!

Håller er informerade .....så klart!   

 

Dimi åkte med mamma hem i går..    de e ju sportlov så hon ska vara hos henne tills onsdag....kl 16 idag skulle dom på Bio..

                                                      

                                                  
    säkert löjligt kul!!   

 

 

ska fixa mej o bege mej till stan.. vet ej riktigt va som ska ätas idag....

e faktiskt sugen på Tacos    får väl ringa mina ungar  o bjussa hem dom i kväll ..    Ha en Härlig Månda.. vi ses!!   

 

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

20 februari 2012 15:45

Sååå mysigt, kommer snart igen.
Momo och Dimi kom säkert fram, men de vet du säkert <3

cajsa jussila

21 februari 2012 11:47

tack vännen för att de fick åka me dej:))
puss o kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards