cajsadiva

Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

grodan e förvandlad... o födelsedagar....

Av cajsa jussila - 21 februari 2012 12:29



  Grodan     har förvandlats!!   hahahah

 

  

 

      

tog dessa bilderna i går kväll ...

  

vi åkte en sväng till CenterSyd... nästa varje person vi mötte kolla med skrämda ögon på Arek   !! " ser jag så farlig ut?" frågade han till sist ! hahahha

En kvart senare stod vi inne på Elgiganten o kollade på rakapparater!   

  I morse åkte vi till Polisen för att fixa nytt Pass... då såg han ut så här!!'

     

    Äntligen e han tillbaks Min Fina Darling !!!   yiiiiiiiii

 

                                                     

 

till lite annat nu... för ett par timmar sen ringde en av mina kusiner till mej .

 

                             " du måste komma hem till mej i kväll"!!sa hon

berättade vidare,  att hon känt av att något  i hennes lya..

 

känslan hade blivit så obehagligt starkt att hon fått   sova  hos en vän.

 

" jag sover inte hemma en natt till"! sa hon förtvivlat..

 

Jag har varit hos henne ett antal gånger , men aldrig känt av några energier...

men säkert har hon rätt ..

 Kevin o Lian  mina barnbarn  

 

ska vara hos mej ett par timmar idag kommer vid 4tiden..

o även mina barn,  kommer idag,  på middag...

Det blir tacos !   

 

Om de inte blir för sent i kväll så ska jag självklart gå till Jeje,

förhoppningsvis kan jag hjälpa henne..

 hemskt jobbigt att hon inte ens kan sova  hemma... Undrar så klart va de kan vara, som stör henne så?   

 

Igår köpte jag  två nya  Trä hjärtan....

      

Gillar verkligen texten.....

 

idag fyller Mammaoch  moster Ingalill år( tvillingar)          

                                               

 

                                                  

       

och kusin Linda fyller år!         Grattis på Er!!  

 

SKÖN TISDAG TILL ER ALLA.. kram! 

 

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

21 februari 2012 13:59

Hahahaha ahhh så fin han blev :)

cajsa jussila

22 februari 2012 09:15

jaaaaaaaaaaaaa :O))

 
Ingen bild

Skeptiker

21 februari 2012 14:13

Det är säkert ett "virus". Eller kan det vara nå´t som ligger i släkten.

cajsa jussila

22 februari 2012 09:14

hihi får allt ta mej en titt o se om jag kan "bota" det.. :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards