cajsadiva

Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

fredag stund...

Av cajsa jussila - 24 februari 2012 10:30

'

'Nu e de åter fredag o den e full av   

Helt Underbart nice.... Ska ta ett morgon bad sen bär de ut ... !!

 

Idag kommer Lian till Farmor Anka ... Han o brodern kevin var här ett par timmar i onsdags... det blev tacos, bullar, glass o lek!   

plockade fram kameran o sa.. "ska vi ta en fin bild"?

    

 

pojkarna stannade upp i deras lekar , ställde sej intill varann o log värsta smajlet! hahah       

Idag ska Lian vara hos oss hela helgen... Vi ska åka till Mio & Carro på middag..

så t r e v li g t.... e ju lite nyfiken på va de ska bjussa på  hi...

 

igår var jag o Dimi ute på staden å mös... de blev en shopping runda på Kappahl..

jag köpte denna tunika  

Dimi fick några pysselböcker, där man ritar inredningar ..

  

sen tog vi en go fika på stan.. vi hade jätte mysigt o solen tittade fram !   

 

på eftermiddan kom härliga Anna, hon är frisör o klippte både mej & darlingen...

  

Ett glas vin och en   trevlig pratstund hann vi oxå med!

  

så här mycket klippte hon av mitt hår!   det var så skönt att bli av med den risiga kalufsen! hihi...

 

Areks lurviga kalufs åkte oxå av... han blev så snygg!! tusan att jag glömde ta bild! hi

          T a c k   A n n a   vi blev helnöjda!  

 

 

Nu ska jag o Dimi äta lite o vänta på nyheterna ang Sveriges   som föddes i går   

vad ska hennes namn bli ?    jag och Dimi e så nyfikna.. hi

 

Hon ropar från köket nu ... Vi ska äta äggmackor  dricka  gott Te...

skön morgonstund  med älskade dottern e nice     

Angående andligeterna hos min Kusin...    en kväll  då hon lagt sej för att sova, hade hon plötsligt märkt hur någon  smekt hennes hår... i ren förskräckelse ringde hon hennes vän som bor i närheten .... hon fick komma o hämta min kusin .. Rädslan o den andliga energin i hennes hem var obehagligt stark!

 

Detta pågick under några dagar, kusinen o hennes vänner hörde  rejäla knackningar och saker som  åkte i golvet! alla märkte av det,  att något obehagligt fanns där!

när hon ringde mej, så frågade jag om hon tagit hem något?

 

Hon svarade att hon hittat en gammal klocka som någon kastat i soprummet, 

 

"den  var hel och fin ,så  jag tog klockan  och hängde upp den i köket"

 

kusinen kom på att det andliga besöket hade kommit "just den dagen", då klockan hängts upp... "det finns en man  i ditt hem",  sa jag

 

"kusinen bekräfta att även hon känt en manlig energi...

 

" du måste ta ut klockan ,  det kommer inte sluta förens den lämnat hemmet" uppmanade jag .

 

Dagen efter åkte jag hem till henne.. gick runt lägenheten och de kändes helt lugnt...

klockan  fanns inte kvar och inte  mannen heller...

"han följde med klockan"....    

Så var försiktiga kära vänner med vad ni tar hem!    jag har köpt massor från loppis , men aldrig känt av något... fast jag har hört flera historier/ upplevelser där själar följt med någon pryl/möbel ... I n t r e s s a n t !!

  

                                                  

               

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards