cajsadiva

Direktlänk till inlägg 26 februari 2012

vår o söndag

Av cajsa jussila - 26 februari 2012 13:24

                                                  v å å å r e n    e    k o m m e n !!!


                      

 

                                             Helt underbart!!        

 

Dimi har  fått öroninflammation,  har  ej varit ute o njutit av den nya  fina soliga årstiden..  

 

   Vi  fick åka till Vårdcentralen i går eftermiddag...

  

i väntrummet hann vi med att  läsa en o annan bok..

Undersökningen gick snabbt .... hon fick pencillin ..... Christine o hennes sambo Mickas överasskade oss utanför... Vi fick skjuts av dom till apoteket...

    

en krya på kram o ett par kexchoklad   fick hon av Christine....

Tack kära vänner!!   

Hela eftermiddan o kvällen låg Dimi o sov.. hon var så trött , min lilla sjukling  

Lian åkte hem , men lovade att komma till Farmor Anka snart igen! 

 

Vi bäddade ner oss i soffan för att titta på m e l o d i f e s t i v a l e n   

 

 

 

     

   SJÄLVKLART VAR DANNY VÅR FAVORIT... AMAZING....   

 

Lisa Miskovsky var oxå helt suverän....  " Why start a fire" ...   

  

Bästa låtarna gick absolut vidare... Lycka till i Finalen i Globen 10 mars   

 

Väntar nu på att Darlingen ska komma.... Han e och hjälper min släkt med en flytt...

  

Älskar Honom såååååå    måste nog erkänna att jag Älskar honom mer o mer för varje år.. 

Mitt H j ä r t a   har valt  H o n o m .....  



Nu till nåt annat..... e lite sugen på att bjuda hem några av barnen på midda..

   

kanske min fina Dixi o hennes pojkvän Robin... Härligt att se henne Kär!...   


va e finare än  KÄRLEKEN!?

Kärleken till ens  föräldrar barn syskon  kusiner  barnbarn, svär-son/dotter, vänner ja, man kan ju älska såå  himlans många! De e ju helt fantastiskt!!         

             

hittade en gammal bild i en  bortglömd mapp...   

 

      

ett roligt collage som jag inte trodde fanns kvar....   blev så gla`när jag hittade den...

som ni ser e de ett par årsedan... Dimi är 4år på denna bild ... alltså jag  då 38 år...

wiiii    hi

  

nyare bild på mej o mina barn..   

        

    Nu ska jag o Dimi planera dagens middag....e lite sugen på att baka en morots kaka ,

den e en riktig favorit kaka...   

 får se om jag vi tar oss i kragen! skön söndag till er Alla...  

 
 
Ingen bild

Karin Hack

27 februari 2012 08:36

Min lilla Trollunge, hoppas hon kryar på sig <3

Kärleken ja.. Hahaha jag är nog fan immun, eller så vill jag inte ha nån kärlek :)

Puss Underbar.

cajsa jussila

27 februari 2012 09:28

fina karin Du e inte immun:)VI älskar dej :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards