cajsadiva

Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

fest smörgåstårta o sönda....

Av cajsa jussila - 4 mars 2012 10:15



                                  Lördagen var vääldigt rolig o trevlig!!

 

dagen innan åkte jag med mina flickor o bakade smörgåstårtor....

 

   

Sandra o Dixi.... kusiner... 

  

sandra med  Alva o  lilla Julian....

  

dimi gosade med Julian.....

 

kvällen blev som sagt mycket bra.... huset fylldes  under hela kvällen me glada vänner o familj .... Självklart blev det sång o gitarr spel me...   

 

magnus stod för god underhållning...    

  

jag med jeje o eve.... 

 

Idag e de söndag.... vi startade morgonen me att käka smörgåstårta i soffan, bland täcken o kuddar.... Mys faktor 10 hi    mumssssssss   

nu en stund senare har Darlingen åkt på mässa i malmö... medans jag sitter kvar här i soffan i mybrallorna... jag lär stanna här ett tag!   

Puss o kram , ha  en härlig dag!   

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

4 mars 2012 18:08

Åhh vad jag längtar till den söndagen jag ligger i din soffa, dagenefterbakisillamående.. ;)

Pussar och kramar
<3

cajsa jussila

5 mars 2012 08:23

heheh ;)) goa karin.. !! du e alltid välkommen att mysa o slappa i min soffa ! ;o)
puss o kram

 
Ingen bild

Veronica

5 mars 2012 19:28

Hej!
Jag är av med en bok jag är i behov av och det känns som om jag har vänt upp och ner på hela lägenheten men jag KAN verkligen inte hitta den. Du kan inte hjälpa mig?

cajsa jussila

6 mars 2012 09:29

hejsan... e lite osäker om boken finns i ditt hem.. det enda jag får upp är pärmar !
kolla bland pärmar.. lycka till kram cajsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards