cajsadiva

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av cajsa jussila - 13 mars 2012 09:17

                   

 

                                          God Härlig Tisdags Morgon... 13 mars  

 

                                      

                                                            

 

Har fått frågan "hur jag ser?"   "hur får jag kontakt?"..

Det är väldigt svårt att förklara ....gör ett försök..

När jag "kopplar upp mej" så, lägger jag ljuset över mej.. jag ser i sinnet hur jag täcks/lindas runt av ett varmt beskyddande ljus...

jag gör samma prucedur när jag mediterar...

Jag blir varm o mina sinnen öppnas... jag börjar höra o se , energier /röster !

det är som sagt väldigt svårt att förklara precis hur det går till...

                                               

När någon  önskar "få kontakt " med någon speciell, på andra sidan.. så är de ju inte så att den själen Alltid kommer fram.. Det är Inte vi som bestämmer , utan själarna.

men oftast  får man kontakt.

Då ser jag som i en film, kvinnor, män,  barn el djur  komma emot mej...

ibland talar de till mej, men lika ofta kan de visa mej bilder, som små foton/vykort..

de är då budskap ... bilderna kan innehålla Allt.. från sportbilar      till tårtor       Varje gång de visar mej en Tårta, så är deras budskap att gratulera på födelsedagen  ... Det är helt fantastiskt!

jag har aldrig fått fram en tårta, utan att någon inte har fyllt år.. ant  har de nyligen firat födelsedag, el så ska  de fira inom de närmaste.. Att få fram månaden på födelsedagen e vanligt eller så visar de årstiden...

Visar de  ex sommar så förmedlar jag att " du fyller år under sommaren"

En gång visade en mormors själ en tårta  till hennes barnbarn, hon sa, " den ska ni äta från mina fat!" hih'

barnbarnet svarade att de alltid använde mormorn kaffeservis ,vid födelsedagar! 

 

jag får även ofta fram Bokstäver... Då ser jag en  bokstav framför mej..    

det brukar vara  den första bokstaven i ett namn, antingen på  den själ jag har kontakt med el till den person som får budskapet...

Det händer  även att jag får hela namn...

                                         

varje gång jag får kontakt så känner jag enorm stark kärlek o värme...

själarna är alltid så lyckliga o fridfulla..

vissa kommer fram o ställer sej nära, medans andra står på avstånd...

men varje möte är helt otroligt o mycket givande..

 

 "varje möte är Speciellt & Unikt"

 

   i går kväll  kom vår husängel.. den flickängel som brukar vara i mitt sovrum...

hon dök upp första gången för någon månad sen, o visar sej då o då...

en  flicka  med brunt  halvlångt hår..

Jag hörde henne inne i Dimis rum  i går kväll..

Dimi låg o sov , o jag hörde ängeln sjunga !

smånynnade vackert...

 

jag reste mej snabbt upp ur soffan och gick in rummet...

kände en varm vind gå förbi... jag e helt övertygad om att ängeln gick ut från rummet då! hi...  

ca En timme senare, hörde jag hur de rann vatten inne på toaletten.... Eftersom jag visste att ingen var där, så gick jag dit för att se efter!

det  fanns inga kranar öppna,  så jag släckte lampan o stängde dörren..

när jag lite senare skulle gå o lägga mej så stod dörren på glänt..!

jag blir inte rädd , jag vet att det är en Ängel som busar lite.. hihi

Det är absolut inte första gången det sker andliga aktiviteter inne på toa!

Inte heller var det första gången jag hört  nynnandet   eller sett dörrar stå  på glänt!

 

vi har alla i min familj märkt av själar i vårt hem...

Dimi gör det väldigt ofta... Mio har hört knackningar o känt sej iakttagen!

Min äldsta son Kim , såg o kände när den lilla ande- flickan som fanns i vårt hem, när vi flyttade hit.. jag berättade ju inget för mina barn om henne, men Kim kom upp en morgon o sa att ett barn hoppat i sängen under natten! 

                                                  
     

Dixi min dotter har tillsammans med mej , hört ytterdörren öppnas o stängas ,

 var även med när   vår vän från andra sidan visslade för oss..

Arek har upplevt  iskalla vindar som fått honom att skaka,  o även känt hur något rört och dragit i hans fötter.

Vi låg o pratade o plötsligt stelna han till  och blev vit i ansiktet !

Han har alltid varit skeptisk, men sen dess har han inte sagt ett ljud om mina "andliga påhitt!"   hi 

så nog har Både Min Familj o Vänner fått uppleva  bevis, på att det finns Liv på Den Andra Sidan...   

                                         

                                                  
   

Ovido - Quiz & Flashcards