cajsadiva

Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

kass..

Av cajsa jussila - 23 mars 2012 12:11



 Blääääääää 

har kräkts tidigt i morse... de e så vidrigt!! magen är orolig o jag mår illa hela tiden.

Kände mej kass redan i  går eftermiddag... var me Dimi o hennes  två  kompisar , på Äventyrs badet... .Flickorna hade jätte skoj, medans jag satt o frös och mådde illa! 


Ikväll skulle jag haft en Tjejmiddag... Vi är fem stycken som ses en fre-lör i månaden på middag... Jag hade handlat hem all mat...

skulle bjuda på Buffe,me två olika mat pajer ,sallader ,kalla såser, tapas skinka , vitlöks korv ostar kex o  massa  andra tillbehör..

 

 Så jäkla Typiskt!   känns verkligen ledsamt ... sett  så framemot denna träff..! 

Nåja ,jag har redan bokat in en ny middag med mina vänner.. . 

Solen lyser så vackert ute.. medans jag sitter i pyjamas brallor o fryser här inne!hm


Darlingen jobbar "dygnet runt" åker 07.00 tittar in vid 22.00

massa jobb som ska bli färdiga så han kan fortsätta på huset..!

Nästa projekt e att köpa en grävmaskin..!!  


   att hyra , kostar ett par tusenlappar   per dag!

 han köper en i stället , de ligger på runt 60-65.000kr

dyrt me behövligt för att kunna fortsätta med bygget!


I juni åker vi till Polen.... !! Areks lillebror Peter, gifter sej med hans ungdomskärlek  Dom är båda 26 år o har hållt ihop ca 10 år !! 

Det ska så  skoj att åka dit.... Dimi ska me så klart, men jag vill gärna att Dixi oxå åker med.. Hon har fått arbete på Onlinesverige i Lund...

    

de hänger ju  på hennes schema, om hon har ledigt .. Självklart e jag väldigt stolt över henne!  

De e så viktigt att barnen har någon form av  sysselsättning/arbete..  


När vi är i Polen i sommar,ska vi även kolla på köket,  och ön som jag vill ha..


   så här ska den se ut !   


Nu ska jag pallra mej ut till mitt nuvarande gamla risiga kök, hih ska se om de finns nåt att äta.. Vågar ej  äta så mycket, eftersom magen e kaos...  

en skål me fil o kanel kan jag nog allt få ner!

 En skön  Fredag till er Alla..      Ut o njut av det vackra vädret    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards