cajsadiva

Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

försvunna paket..

Av cajsa jussila - 26 mars 2012 09:05

En kvinna, vid namn Mia, ringde mej förra veckan..

.. under sittningen så frågade hon om jag kunde se vad som hade hänt under  hennes bröllop...

                                                  

                         


Jag fick  snabbt upp att hon hade misstankar mot ett par, en man o kvinna..


"något har försvunnit" sa  Mias guide...


"det är sant", svarade hon


Guiden fortsatte att sända bilder till mej, Jag såg en yngre kvinna..


ordet "servitris" kom upp..  


jag såg att de fanns kvinnor som hjälpt till på bröllopet... "fick du hjälp av servitriser?" undrade jag...

"Nej, det var endast min familj o släkt, som hjälpte till" svarade Mia..


Jag såg att en present till brudparet, hade försvunnit ut från lokalen..

någon hade stulit det...  


Jag bad guiden om ledtrådar..


"en kvinna från ett annat land"...


förmedlade vidare..


Men Mia kunde ej  riktigt förstå , vem den kvinnan var...

guiden sa, att kvinnan var ingift i Mias familj,

i ett par sekunder var det helt tyst...sen hörde jag en ivrig röst..


" Nu vet jag!"  utbrast Mia..


"jag vet nu vem du menar, det finns en utländsk kvinna som är ingift och hon arbetar som Servitris!!!


Det var häftigt, att gudierna kunde sända så klara ledtrådar...  

 känslan är lika mäktig, varje gång! 


Nu väntar jag att få höra om Mia har kollat upp med denna kvinna, som med all säkerhet har något med de försvunna paketen, att göra!

                                                  

     

                                                  

                        


 
 
Ingen bild

Skeptiker

26 mars 2012 20:36

Okey... du har inte bara kontakt med andevärlden utan du kan vikariera för polisen också. Nu undrar jag, vad är en "sittning"?
Hur mycket kände du till om bröllopet, var det folk som du kände?
Eller menar du att utan att få några uppgifter så kan du se personer du inte känner till och du kan se vad dom gör ?
Om du säger att det är så, då tycker jag att du skall ta itu med ett fruktansvärt försvinnande som inte bara jag tänker på utan tusentals människor. Den jag tänker på är lilla Madeleine som antingen blev bortförd av någon okänd eller så var det föräldrarna som gjorde nå´t. Ropa på dina guider och be dom tala om var flickan finns.

cajsa jussila

27 mars 2012 08:27

HEJ...
JAG HADE INGEN ANING OM NÅGOT BRÖLLOP:)
DE FINNS FLERA MEDIUM SOM ARBETAR FÖR POLISEN ...
JAG ANSER INTE ATT JAG E SÅ PASS BRA.. O DE SKULLE NOG VARA HEMSKT JOBBIGT ATT SE HUR DET GÅTT TILL FÖR OFFREN:(
KRAM CAJSA

 
Ingen bild

Skeptiker

27 mars 2012 09:00

Har Mia ringt och bekräftat ???????

cajsa jussila

28 mars 2012 08:28

hejsan!

Tyvärr har inte presenterna kommit till rätta...
även om kvinnan finns o deras misstankar ligger på henne, så har de ej fattat mod att ställa henne mot väggen... det är förstås väldigt känsligt..
kram cajsa

 
Ingen bild

Karin Hack

27 mars 2012 13:09

Usch nä Cajsa, håll de på din nivå, fruktansvärt att se och 'höra' offrens sista vädjan..

Roligare att läsa om kärlek och mysigheter istället :)

<3

cajsa jussila

28 mars 2012 08:26

kärlek e Underbart.... Älskar dej vännen

 
Ingen bild

Skeptiker

28 mars 2012 09:10

Mycket mycket märkligt, i din blogg den 11 november 2010 så har du ett inlägg med rubriken "Ledtrådar från en guide", den handlar ju ordagrant om samma sak som denna om "försvunna paket, det är samma Mia och samma servitris fast denna är från den 26 mars 2011, det enda som skiljer är att det är lite bilder på denna senaste. Nog är det märkligt för där står ju att "hon ringde mej förra veckan".

cajsa jussila

29 mars 2012 08:28

mycket riktigt... de e en repris:)

många vill läsa om tidigare inlägg o en kvinna frågade just om detta med bröllopet...
Mia o hennes man " vet vem kvinnan är, men de e väldigt känsligt pga släkt o familj" ...
drf har de valt att ej ställa henne mot väggen...
men visst fick jag bekräftat att kvinnan fanns:) ha en bra da... kram!

 
Ingen bild

Skeptiker

29 mars 2012 17:38

Självklart skall du skriva om kärlek och mysigheter. Men OM jag varit din bekant som hade trott på att du kan lösa fall där personer försvunnit, då skulle jag ha kunnat avstå från "kärlek och mysigheter" om jag hade trott att du kunde hitta en liten liten tösabit som kanske blir sexuellt utnyttjad av vuxna män, eller blir tvingad att posera i naken i alla möjliga ställningar. Jag tror inte det finns många mammor och pappor som hellre går och undrar över var ens lilla barn är, än att de vill veta sanningen och rädda sitt barn från livstids grymhet, så tänker jag. Har heller aldrig sagt att du Kajsa skall skriva om sådana fruktansvärda saker, jag har bara skrivit att om du har de egenskaperna och kan få hjälp av dina guider till allt möjligt, så skrev jag att du skulle fråga dom var hon fanns.

cajsa jussila

31 mars 2012 09:08

hej... jag vill absolut Inte se o veta vad som ska ske o finna försvunna personer...

det måste vara fruktansvärt!
de "lilla jag sett" fått förvarningar, har verkligen påverkat mej starkt .. för starkt..
så de e inget gåva jag önskar..

det finns många fantastiska medium som arbetar me att finna försvunna personer..
men jag vill ej vara en av dom! :)
kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards