cajsadiva

Alla inlägg den 4 april 2012

Av cajsa jussila - 4 april 2012 11:02



     

Påskveckan e ju här .... vi har inte gjort så mycket, mer än bara  njutit av dagarna.. fast vädret har ju varit kasst!

igår tog jag och Dimi en lång runda me stavarna... de var svin kallt!!

                                       

Rikigt irriterande!             skit sura vände vi hemåt igen!

 

Idag e vi mycket gladare   ... Dimi har målat några påskägg..

mer än så lär de inte bli.. vi har pyntat klart o pallar ej hålla på så mycke mer!

Vi e mer för att njuta o ta de lugnt hihi...

 

I morgon ska vi ha påskmiddag här hemma..    

 

det ska bli så roligt ... har bjudit hem ett kärt gäng..

Nu har jag skrivit ner menyn,
  ägg, sill ,lax o några havregryn
i morn bjuder vi hem våra  kära
påsk kjolen ska jag då  bära
påskäggen ska fyllas
o påskkärringen ska hyllas.. 

                                                  
          

har alltid gillat att rimma.. :)

    

ska till ica o handla hem maten till i morn... Även skicka påskgodis till Engla... mitt barnbarn i Borås....    Alla barbarnen har fått påsk-presenter/ägg...  

I natt drömde jag om den lilla ängelpojken.. som kom i min senaste meditation...

                             pojken skrattade o viftade glatt med armarna...

när jag vaknade så kände mej så upprymd.... lättsam o lugn...

"vem är du fina gosse?" tänkte jag....

kanske får jag svar, men ibland får man ej svar, på vem/vilka som kommit

 fram under meditationen...

Något man får respektera.. för de är andevärlden som väljer/bestämmer vem som ska ta  kontakt...   


fann några gammla bilder... här får ni en titt !  

     

 jag o darlingen en sommarkväll på balkongen me goa kalla Polska Öl hi

  

 jag o vännerna Sofia och Marie..

 

mitt lilla Hjärta o Jag..

   kramkalas med mina kusiner Challe & Roger...

Denna sista bild, nytagen .. är på sonen Mio!!

 

först när jag såg bilden, såg jag INTE att det var han!

Mio har verkligen tränat o fått jätte fina muskler!   

Hans nya stora intresse.. Träning!   

  

Nu fick jag Inspiration... Ska banne mej dra och Träna!   hej å hå..    

Skapa flashcards