cajsadiva

Alla inlägg den 25 april 2012

Av cajsa jussila - 25 april 2012 12:45



    Ella är i Ljuset nu...   

i förmiddags var det dags att visa henne vägen...

jag såg hennes mamma o  bror möta henne...

Pojken var något år  yngre än Ella...

änglarna runt om förmedlade att brodern  gått över före henne...


Ella har  tidigare varit över ,men på något sätt, hamnat mellan två världar..

Brodern o Ella  omfamnades varmt o deras leenden går ej att beskriva!

 

                     

moderns ansikte var så rogivande... tror hon  äntligen fått frid, barnen var  hos henne igen....

 Barnen har gått bort unga, sjukdom fick jag runt pojken , olycka runt Ella...

De visade mej ettpar siffror känner starkt att det är ett  årtal 194- men  såg ej sista siffran...  den fanns där men kunde ej urskilja om de var en 9 el 0..

Troligtvis har hon levt häromkring under 40 talet!!


Skulle velat kolla upp detta...MYCKET INTRESSANT!!


                                                   

Igår kväll hörde vi henne... Låg i sängen med Dimi o småpratade innan hon skulle sova... "är Ella kvar?" frågade hon

knappt en  minut senare hörde vi en smäll från vardagsrummet!

Vi tittade på varann  " vad var det" ?

jag gick ut för att kolla... då såg jag min Fön liggandes på golvet!

                                                  

                                                  

Tidigare på kvällen hade jag fönat håret o lagt den  på bordet, det var helt  omöjligt att den fallit ner av sej själva!


"mamma det måste varit Ella" sa Dimi...

och tror faktiskt jag med.. .att dimi fick svar på hennes fråga " e Ella kvar"?


       

har gått runt o känt efter under dagen.. "om hon e kvar" ,  det är hon inte!

                                         


Känns underbart skönt att hon äntligen  gått över.        

 

 

 


                                                  

                                                  

                                     

Skapa flashcards