cajsadiva

Direktlänk till inlägg 20 maj 2012

låång rolig helg!!

Av cajsa jussila - 20 maj 2012 10:03



Vilken Låång helg det varit och rolig.... !


På tordagen åkte jag med mina flickor till  vännen Christine ....


vi hade jätte trevligt ... me massa goa skratt!  

  

christines söner Pontus o Freddie o Sabine... (pontus flickvän)

super roliga o härliga ! hihi

sen drog vi hemåt... Dimi stannade hos christines , hade så kul me jose dottern i huset! hi

     

hittade denna härliga bild på flickorna.. sol o bad.. wiiii  


Jag Dixi o Freddie drog till Eslöv... ungdomarna skulle hoppa av hos en kompis som hade party.. jag hängde med för att "kolla läget".....

Arek var samtidigt oxå på väg till Eslöv, han hade varit iväg hela kvällen o tatuerat sej, så vi mötes upp hos Dixis kompis....

    

Arek tog en öl me grabbarna..

  

festglada kompisar...  

tog en bild på¨hela ligan ! hih 

    

glada småtokiga ungar !! 


Dagen efter hade jag middag här hemma... vi blev fullt hus , som vanligt  o inte ett endaste kort togs!!

 innan middags gästerna kom så åkte jag fram å tillbaks till Bitte & Brosan... 

 sol sol sol...   

  

christine o marie njööööt....

som sagt sen blev det middag i mitt place... Kött med potatis gratäng o tillbehör..

efter disken o när alla gått hem.. så slängde jag mej  i soffan o stannade där resten av kvällen, gött!!


o så blev det lördag.... denna coola bil körde in på gården...

    

det var magnus  och hans kompis micke o hans son, som kom ...

slänger in en gammal bild på mange..  


de blev en trevlig titt.. o vilken snygg bil!! woooow....


på dagen sprang jag o Dimi på stan...  fyllde dramaten med Mat!

middags gästerna denna kväll blev Mio och Carro...

  

t r e v l i g t .....

 

 Ardita o kim kompisar!

     

Arditas roliga syster Abbe o mysiga Eve, Min brors dotter...

De drog sen vidare till en pub...

Klockan 05 vaknade jag av ett liv i köket.... gick upp.. o där stod dessa här samt  min dotter Dixi o kusin Jeje...

alla mumsade i sej av den goda pastan vi tidigare ätit.. hihi..

De skrattade till 06 på morronen ,då Arek blev arg o röt till! 

plötsligt blev de tyst  o alla gick till sängs... ZzZ hahaha

Nu sussar de söt men ska minnsan snart starta damsugaren!  


jag o Dimi ska till Novalund idag..shoppa inför Polen resan....

   

jag o mitt hjärta   i eftermiddag ska vi till Knorris min vän i Höör..

vi ska spela brändboll o ha skoj.... ( jag spelar ju inte ,men kul att titta på)  


ha en skön söndag.. ut o njut av de fina vädret.. det ger en god energi ... puss!      

 

 
 
Ingen bild

Karin Hack

21 maj 2012 12:46

Vilken underbar helg!!! Massa människor runt dig alltid, du vet att du är attans populär va?

Jag känner inte en till människa som är så omtyckt som du, (kanske jag då) men du är min Underbar!

<3

cajsa jussila

22 maj 2012 08:20

du ska veta att vi alla här alskar dej o saknar dina härliga skämt historier hihih du kan få alla att skratta.. :o) du e fantastisk! pusss

 
Ingen bild

Karin Hack

22 maj 2012 07:28

Vad gjorde din darling för tattuering?

<3

cajsa jussila

22 maj 2012 08:18

ska ta bild idag:-))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards