cajsadiva

Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

Juli ....

Av cajsa jussila - 4 juli 2012 11:40


Gårdagen var skön o varm, vi tillbringade många timmar ute..


  

Dimi var med nästkusinerna Anna & David ,.. de hade skoj!

   

härliga Ungar  

lilla Celinn kom oxå o lekte ute ett par timmar...

  sötast i stan..

hon e för söt när hon säger "farmor" och  när hon ropar på Arek så blir de flera kk i slutet! Arekkkk     hih


Nu e vi inne i Juli månad....


                              Igår fyllde Bitte ,min svägerska 46 år..      

   

hon har varit min svägerska i minst 30 år!... Bitte är fantastisk och är en  Klippa i mitt Liv..  


måste bara visa hennes snygga tatto!..

den fick hon i födelsedags present av oss förra året (mej o christine).. det tog henne drygt ett år att fatta mod att göra den!   

 

detta är Bittes Fot Sko & Tatto   ! visst e den riktigt Snygg.?!   


vad händer idag?


joo mina barbarn  kevin o Lian kommer till oss..

   

ska iv'äg o köpa en fotboll.... grabbarna gillar att spela Boll

vet ej hur många bollar jag köpt under åren som gått  

o fler lär det  ju bli!   

Eftersom vädret e så skönt så lär det även bli utelekar.. perfekt med   !

I morn ska vi bada.. plask plask   


Nu i Juli händer det en del..... Vi väntar besök fr släkten i Schweiz... Dixi firar hennes 20 års dag... Pappa & Tuija åker hit från Haparanda... och vi ska hyra Stuga!

Sista veckan i Juli har vi hyrt stuga vid sjön...

 

14 bäddar i stugan...

   

mycke fint grönområde, fotbolls plan  

 

o en mysig sjö/strand.. med flotte! ja de ska bli så härligt att samla  barn, barnbarn familj o vänner..  för roliga utelekar o massa bad till mysiga grillkvällar !Lovely      kram alla Ni kära ha en fin da´

 
 
Ingen bild

Karin Hack

5 juli 2012 12:15

Myyyysssssssssiga Underbar.

Pussar :)))

cajsa jussila

5 juli 2012 18:19

där e du juh.. hihihih :o)))
kram älskade vän

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Presentation


Hej ! här e jag med min andliga blogg.. häng med mej på min resa:))

Fråga mig

366 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards