cajsadiva

Direktlänk till inlägg 16 juli 2012

REGNIG MÅNDAG...

Av cajsa jussila - 16 juli 2012 11:18



Dimi sitter o övar på sommar låten som hon ska sjunga på Sommarfesten , hos Brosan o Bitte.. vilken låt det blir... e en Hemlis  ...

kan bara intyga att det låter riktigt bra... !   


Helgen gick snabbt... umgåtts med vänner o familj.


I Fredags var jag me kusin Jeje o hennes arbetskollegor/ vänner!

'jag och jenny ...

   

Karro och Jeje o så var vi en 10 pers till... kvällen blev skitkul!!   


Dimi sov över hos klasskompisarna.. de hade oxå super skoj ¨, med  pyjamas party

o vattenkrig! hi

 

här äter de tårta... en av flickornas syster fyllde 15årsdag..   

 

Kay Dimi och Julia.... Bästa Vänner...


Lördagen var grå o blöt... de regnade sjukt mycket o åskade som fan!!

åkte till svägerskan o brosan... stannade där ett par timmar... min mamma var oxå där... Pratade mycket om deras årliga sommarfest  som ska vara nu i aug..


Tänk att nästan 100 pers tackat JA!....


en festligt rolig dag, för  både vuxna o barn... förra året blev dagen /kvällen solig och varm..

Ber ännu till Vädergudarna att det ska bli   även detta år!


Mio o Carro  tog med kompisen Alex o drog  till  Karlskrona i fredags..

 där bor kusin Challe o hans sambo Emma ..

   

Alex, Carro, Mio och moster Bibban,.på Challes båt..

de har åkt båt och  varit på festival.. lyssnat på olika svenska band..

o tältat!! En super rolig helg, sa Mio 


I går kom de hem o var trötta men Helnöjda..   


                   Idag är det den 16 juli ... Dottern Dixis födelsedag...   



               


                Grattis Älskade Dotter PÅ Din 20 årsdag ....       


             

tänk att min Fina flicka nu blivit 20 år.. det är ju lite ofattbart ,men Underbart!


på lördag firar vi hemma hos hennes pappa... Jag och Dixi ska göra smörgåstårtor dagen innan, vi slänger i hop e6t par stycken, då huset kommer bli  fullt av glada hungriga gäster   härligt!!   


 Arek & Jag har köpt en fin Diamant-guldring till henne  , hon har själva fått välja ut den..

"bäst så" hi... men Dixi får den inte förens på lördag...  


Nu ska jag hoppa i duschen ... o ha en skön Måndag...   

KRAM!



  

 

               



 
 
Ingen bild

Karin Hack

16 juli 2012 21:13

Hej Underbar. Grattis till dottern öfr 20 år sedan :)))

Puss
<3

cajsa jussila

17 juli 2012 13:28

tack ... ja de var ju en helt förtrollad dag :)) pussss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards