cajsadiva

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av cajsa jussila - 24 juli 2012 11:12



Jag har haft andlig paus ett tag nu... känns som att jag e blockerad!

har suttit med personer , o försökt att se o få kontakt med deras guider..

Men Misslyckats!... 


men  jag är egentligen  inte så  orolig för det, eftersom  det hänt förut, att jag blockerat mej till Andevärlden...


"Du ska ta en paus", säger mina guider... de e nog bäst att lyda! hih


Hade  hektiska o väldigt många samtal under juni månad...


så pass många, att jag började känna mej "utbränd inombords"...


trots att jag mediterade så fick jag inte den energin jag var van vid.

   


det e viktigt man känner sej trygg o stark i sin andlighet....


förtillfället känner jag mej svag... drf har jag bestämt mej för att lägga det på hyllan, under  några veckor..


Men hela tiden är jag  omringad av vackra fjärilar..          

de e mina Änglar som sänder tecken, på att de alltid finns med mej..


jag får alltid fjärlar runt mej , när jag behöver "tanka energi"..


Så fort jag vistas ute så kommer dem.. vackra o rogivande!!


Inatt var det "mindre rofyllt" .... vaknade flera gånger av att någon själ ropade på mej, o ryckte i täcket!


Det var Inte lilla Ella... utan en äldre kvinna!!


 jag vaknade hastigt varje gång o satte mej upp i sängen..

men jag var för trött för att resa mej upp..


men efter ett tag så orkade jag ej stanna kvar i sängen..

det var så jobbigt att höra rösten ropa på mej !!


   känslan som mötte mej var både Ond och God...

 ena gången ropade andekvinnan med mild röst, men sen ändrades  ropen till  en otäck och  stark röst!  

Jag gick in o bäddade ner mej hos Dimi...


på morgonen satte jag mej för att meditera,.Men det e som att luckan upp till mitt högre Jag är Stängd!... jag kan ej öppna mina sinnen.


Jag behöver helt enkelt pausa /vila från Andligheten.....


Det känns som att andevärlden testar mej....

genom att "bråka med mej på natten"... kan hon uppfatta oss? frågar de sej nog hi


Idag är det en vacker sommardag... ska ut o sola mej en stund...

när jag nu för någon sekund sen satt med dessa rader, så kom en liten fjäril inflygandes.... jag o Dimi tittade på varandra o log..

"En  Ängla e här"  utbrast vi ..  

Kram kära vänner.. Njut av Din dag..   

Ovido - Quiz & Flashcards