cajsadiva

Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

solen skapar mycket glädje...

Av cajsa jussila - 27 juli 2012 09:57


Häromdagen åkte Dimi med Sandra Josef o deras lilla son Julian till Tosselilla!


där finns det mycket skoj att hitta på!..   

 

i kön för att få komma in.. de åkte tidigt o kom snabbt in!

 

förväntansfull....

solstrålen Julian..

   

men vem e de här???   

 

inträdet  kostade 220kr för Dimi.. skit dyrt!!

Men de blev ju mycket bad o lek för pengarna....De var nog värt varenda slant!  


igår var hon o badade me Mio o hans kompisar... .

  härligt me bad o sol...



 en kär gammal vän från Gävle kom o hälsa på oss här i skåneland...

vi hade ej setts på över 20 år... men de var som igår!!

  ett riktigt trevligt besök..!!

vi åkte o hälsade på vår gemensamma vän Knorris i fina Jularp...

det blev en jäkligt rolig dag/kväll..!!

mycke skratt kalla öl o massa rock musik!!    Bobo e ju en gammal musiker...


ännu en solig sommardag... Underbart!! o så e de fredag...   


här händer ej så mycket i helgen... njuta o ha de gött bara....


Om några dagar åker vi  till stugan,  det ser vi alla framemot...

många långa soliga dagar me massa bad o bus!

jag längtar att få ligga i solen o läsa bra böcker...   


kanske slänger jag mej redan idag, på gräset o njuter av livet!   









 
 
Ingen bild

jenny

6 augusti 2012 13:28

Hej! Jag vet inte om du hjälper folk att hitta saker längre,men om du gör det och hinner se detta innan jag har vänt uppochned på hela lägenheten så behöver jag verkligen hjälp! Jag har tappat bort mitt bankomatkort,inne i lägenheten nånstans,och har letat på alla tänkbara ställen utan resultat! Nu börjar paniken komma..! Mvh jenny

cajsa jussila

8 augusti 2012 15:33

hej har du hittat det??
får att de hamnat bakom något..
ex byrå bord hylla.. kram cajsa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards