cajsadiva

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av cajsa jussila - 7 augusti 2012 10:34



Åh så sköna dagar vi haft i stugan..som vi hyrde en vecka.. i sjöholmen...

kroppen o själen fick omvårdnad.... vatten sol o härlig natur... lovely!


 

   

dagarna tillbringades mest i sjön!  flera av mina vänner kom med deras barn ... de blev massor av bad o lyckliga ungar    

 

 

farmor ankas pojkar stannade 2 dagar me oss i stugan.. de var saliga ! hi

dixi o ardita njöt av stugluften... vi hade besök varje dag.... grillen gick varm kan ni tro! hih

 

 

  

kim med sönerna kevin & Lian...

   

min darling ...

En dag samlade ett xtra stort gäng då blev de Grill Party.... super skoj blev det!

 

min kära kusin Monique och hennes mamma Inger, fr stockholm kom ner o stannade hos oss i stugan hela helgen....det var så mysigt o helgen fylldes med goa skratt hihi

 

det blev en super lyckad kväll i det gröna..-Mio Kim o Erik sjöng o spelade gitarr..

men de fick jag ju så klart ingen bild på   hi

 

mina fina gossar....

    christine o dimi ...

           

 

underbar utsikt fr stugan....

 

hej då "stugan vi ses nästa år igen"....vi vill absolut hyra den nästa sommar igen.

vi har haft fantastiska dagar!


Nu e vi hemma igen o de kändes så najs att krypa ner i sin egen mjuka stora säng!!

Igår Måndag ,åkte Dimi på Flickläger !

18 flickor fr Eslövs kommun ska vara  tillsammans  2 dar..  i en stuga vid Ringsjön..

Jag fick ett sms i går fr en av ledarna...


"vi har precis haft årets största vattenkrig" haha 


Imorn kommer hon hem igen...självklart saknar jag mitt lilla Hjärta..  


Pappa o Tuija e  hos oss , de bor i haparanda men kommer ner varje sommar!

 

vi har så klart umgåtts varje dag ... det e så härligt att ha dom här!   


puss o kram ha en mysig dag....




Skapa flashcards