cajsadiva

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av cajsa jussila - 10 augusti 2012 15:01



Här i eslöv har vi Trollsjökvällar, på somrarna där vi eslövsbor samlas o njuter av sång o musik.. av någon Kändis som vi lyckats locka hit!   


Igår var det Danne Stråhed.. han e populär hos oss skåningar! hi

                 "Ge mej hopp ge mej mod", sjöng han för full hals!


vi blev ett gäng som fyllde ett långbord..

  kusiner..

   .. det blev en mysig o rolig Trollkväll.. varje torsdag bjuds de på underhållning... absolut värt att tillbringa några  sköna timmar  där i vår fina grönskande  trollsjöpark..   


Idag åkte vi / jag & Dimi.. med pappa o tuija på shoppingrunda...


Dimi fick handlat skolväska svarta jeans o Justin Bieber T-shirt....

jag fann den o ni kan tro hon gav upp ett vrålandes glädje tjuuut! haha

Wiiii så himelskt glad hon blev.. Tänk att så lite kan göra så mycket!!

     

Min underbara Lilla Flicka...  


En annan Underbar  flicka är mitt barnbarn Engla...


   


vi saknar henne så enormt ! Engla bor i Borås... men vi hoppas att vi kan ses innan sommarn tar slut... det hade ju varit helt fantastiskt!! 


 vi älskar dej sååå mycket... finaste Engla...   


   

farmor ankas stora pojke har vi här... hih bilden blev en aniiing ljus...  jag ser ju för helsicke sjuk ut!! hahah


I kväll ska vi till stehag på Kräftskiva... Slurp slurp  

de e så förbaskat GÖTT.... o en bit västerbottens paj till det!  

nu börjar jag bli rejält sugen..!! hih..


Dimi ska vara hos min vän o hennes dotter...

de ska ha tjejkväll... mysigt...


Just nu är Arek o tatuerar sej... hans tatto som han gjorde för 2½ månad sen, blev ej klar.. efter fem timmar under nålen så orkade darlingen ej mer..


Tatto killen sa att den skulle ta  minst tio timmar att göra!!   hehe


 

här e bild på  hans halvfärdiga tattos..


stackars Arek han blev helt chockad.. de e ju hans första tatto!

Men killen som tatuerar är GRYM... har sett massor av tattos som han gjort o många vill till honom ,men han e mycket svår att få tid till!!


jag ville oxå göra en idag, men han var helt fullbokad ... Han bor o har studio i Tyskland men e vän med Arek o hans kusiner så han kommer hit o tatuerar några gånger om året.. o då är det  fullbokat från morron till kväll.. !


Tar ny bild  ikväll ;)


Nu ska jag fixa mej inför kvällen... hoppas de har stora haklappar el servetter!! för här ska det minsann ätas KRÄFTOR!!  kram kram  ha en mysig fredag  















































































































    mee



idag åkte jag och dimi med pappa tuija till Center Syd... shopping tajm!!

Dimi skulle ha en ny skolväska o nåt i klädesväg...

vi hittade vad vi sökte .... En fin väska svarta jeans o JUSTIN BIEBER T-SHIRT!!

jag fann den o vilket glädje tjut det blev!! wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii


   

Så lite,  kan ge såå mycke glädje... !!

   

Älskade Unge....   

 

har en ny bild på Underbara fina Engla.. mitt barnbarn...

 

vi saknar henne så oerhört mycket... Engla bor i Borås... o vi hoppas att få ses i sommar!   


På somrarna här i eslöv har vi trollsjö kvällar.. då samlas eslövsbpor o njuter av sång o musik av någon kändis.. Igår var det Danne stråhed...

    han e väldigt populär för oss skåningar...  


vi blev ett gäng o fyllde ett långbord... det blev en Trevlig "trollkväll"

 



Skapa flashcards