cajsadiva

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2012

Paus från det Andliga

Av cajsa jussila - 19 augusti 2012 10:22



Mina Guider har tydligt förmedlat att jag ska "ta en paus från den andliga"...

men hur lätt är de?? hih... Det e nästan Omöjligt... men guiderna har gjort det möjligt , eftersom de stängt min kanal till andevärlden...!


            har försökt få kontakt, men knappt lyckats!

så jag har helt enkelt fått ta en paus... " mot min vilja".


Mina änglar  vägleder , de vet vad som är bäst för mej just nu.

deras uppgift är att stötta o hjälpa en genom livet...


          



jag har så klart kvar min förmåga, ser o uppfattar saker,´när andevärlden tillåter...

som sittningen på bröllopet i Polen som jag skrev om häromdagen...


samt i helgen hade jag en sittning ,åt en kille som är kompis  till mina barn...


den kontakten var rörande..   


delar gärna med mej av den upplevelsen/kontakten... men vill  först höra om det är  ok.. 


En av mina nära vänner , var med om en  läskig upptäckt i går..

hon hade kommit hem på kvällen o upptäckt att  två ljuslyckor stått upp o ner på köksbordet!

Ingen hade varit hemma hos henne.... Hon har tidigare frågat mej ,


" Cajsa finns här någon, känner ibland att jag inte är ensam"...


jag har fått fram att hennes morfar finns i hemmet..

han beskyddar henne...


Men nu börjar jag tror att det Inte bara är han ,

utan en annan själ, som gömmer sej och som morfadern försöker få bort!

                        


 Nu när jag skriver detta så får jag upp en kvinnlig själ... en kvinna med vågigt hår , väldigt smal, hon kommer från ett annat land...  ett land där fattigdomen är stor...

känner bitterhet o ensamhet med denna kvinna...  inga positiva energier...


 Vill verkligen  besöka vännen för att se om jag får upp någon och i så fall vad!?

Återkommer....


Ha en mysig söndag...  tvättar o pysslar lite.. saknar min Darling ,mycket..

han kör hemåt i morgon från Polen.... L ä n g t a r....  


 

       

 
 
Monika

Monika

21 augusti 2012 21:28

Hej. Ramlade in på don blogg, har inte läst så mycket än men verkar vara väldigt intressant. Du får gärna besöka min och läsa mina inlägg om meditation. Har precis bestämt mig för att försöka utforska min gåva lite extra, hittills har den bara varit med mig. Har nyligen börjat meditera, och jag tar gärna emot tips =)

Mvh Monika

http://minmedialaresa.wordpress.com

cajsa jussila

23 augusti 2012 08:08

hejsan ,,. skrev några rader på din blogg :) lycka till me din andliga resa:) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards