cajsadiva

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av cajsa jussila - 26 augusti 2012 13:58


                      


Vi har Änglar på besök här hemma... I helgen har Arek påpekat o undrat ett par gånger... "här är någon , vem?"

han har känt deras närvaro o hört hur saker rört sej i lägenheten, när inte jag varit hemma.. ! de har en "förmåga att spöka för honom"   hi

                                                  


                                            


Jag fick själv uppleva det i går förmidda.. stod i köket när jag hörde en duns...

gick ut o kollade, såg då en av mina nya förpackade, gardinstänger som stått lutade mot väggen , nu låg  på golvet...                                                            


jag tänkte väl inte så mycket på det, utan lyfte upp den o gick tillbaks till köket..

men kände då en vind komma emot mej , så jag rynkade  min panna o började bli  fundersam,  hann ej komma fram till något, förens  den rejäla dunsen  åter hördes!!


Där i hallen låg gardinstången än en gång i golvet!!   hmmmm


kände då omedelbart av en kvinnlig själ.. hon var smal  uppsatt hår med några lockar hängandes runt kinden...hon bar en kort klänning...

                                                  


                                                  


         

Hennes hade jag aldrig tidigare sett.. bakom hennes såg jag fler själar...

hon stod o tittade på mej o förmedlade att jag hade en röra i min hall! hahah


"du har så rätt" , svarade jag o lovade att röja upp alla skor o gardinstänger! hihi


 "jag har sett en kvinna här " sa Dimi idag..-     


"hur såg hon ut? " frågade jag.... hon hade uppsatt hår o hennes klänning var kort"! svarade hon!!  Jag blev självklart mållös!!


"hon är verkligen medial",  sa jag till mej själv..  



  Hittade några härliga bilder på henne.. tagna för 3 år sedan.

   

tuperat hår o stora rosetter var hennes hårmode då... 8år gammal.  

   


När vi ändå e inne på old pictures.... fann första bilden på mej o Arek!!

den togs den kväll vi träffades , efter denna kväll har vi hållt ihop...

    

min darling o jag.... känner väldigt stor kärlek till honom!

här e vi unga & smala    jag har gått upp 25 kilo sen denna bild togs.... hmmmm


      hur har helgen varit??`... vi har bara slappat..... så jädrans gött...!!

ifredags umgicks jag med kusin Jeje o vännen ardita.... verkligen skoj!

                            

                      jeje hade slingat  o färgat  håret...  snyggt, tummen rakt upp..    !


               

                                   Fina Hjärtan!


På lördan umgicks jag med darlingen... hemma i soffan me god mat o bra filmer!

efter tolv gick han ut o tog en öl me Mio o hans vänner... jag stannade kvar   i soffan...    Dimi har varit hos hennes mormor hela helgen... de har shoppat Justin Bieber t-shirt o pyjamas!

           

                    

han intervjuvades av Skavlan i går på ettan.. Tösen  min var helt salig!


hon ringde o kunde knappt prata... hon både grät o skrattade!!


                              åååhhh  wiiiiiiii mammma wwiiiiiii åååhhh


                                  jag o arek fick oss ett riktigt asgarv..  


Nu e vi samlade i soffan igen... har pysslat lite här hemma o mamma kom med dimi, i eftermiddas , det blev en fika stund... sen slog de mej att de e ju söndag...

återtog min  sköna soffhörna o här e jag nu    har lite käk i ugnen,  snart matdax.. !

våra magar kurrar... de blir rester... ost/skink broccoli paj ,pommes korvar o sallad samt sillar med olika ostar o kex ja, en salig blandning!

Ha en mysig Söndag... vi ses!!  




Ovido - Quiz & Flashcards