cajsadiva

Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av cajsa jussila - 30 augusti 2012 12:22


                       m a g i n f l u e n s a      b l ä ä ä !!!!!



                 


har rännt på Toa så mycket nu att  toalettsitsen snart slits upp!! hihi

det e jävligt trist att ha ont i magen... kan inte äta något.. fast de kan ju vara lite positivt , "kanske går jag  ner ett par kilo! "   hi


I går fick jag endast  i mej    en smörgås... på Heeela dagen..


fatta att magen var i uppror!.. den kurra som tusan, från morgonen tills jag somnade utmattad på kvällen!     


idag har jag ätit två smörgåsar , var skit hungrig!

Men hade knappt hunnit tugga upp dom, förens  det var  dax att besöka den kända  kalla sitsen!!

Tre gånger fick jag återvända inom loppet av en timme... så skitans drygt!!  


Mina barnbarn, Kevin o Lian skulle egentligen komit till  oss i helgen...

men jag fick avboka.. har ingen ork ..

                                

                                  

                              Saknar Pojkarna.. får hitta en ny helg att ha dom...    


Under dessa dagar har jag haft andliga besök som hållt på med Bus....!

härom kvällen vred jag om persiennerna, så de blev mörkt...

när jag skulle gå på toa, (var annars?) haha,,

så var de vridna så allt ljus kom in... hmm märkligt!


 Förra natten så kände jag Areks arm runt mej, jag vände mej om för att kramas tillbaks,  men hoppade till,  sängen var tom!  


han låg i soffan o kollade på en film, då han inte kunnat somna..

jag gjorde honom sällskap!

Ville inte ligga kvar i sängen, ensam..

blev faktiskt rädd , det var kusligt t om för mej! hi


   o så blev jag åter av med mina Nycklar!! fast denna gången visste jag exakt var jag hängt dom... Inne på Toa!!

... där jag befunnit mej mest dessa dagar!!   hängde dom på en handduks krok..

men så helt plötsligt så låg dom i köket, på micron?!!

hur kom de dit??  

jag var ensam hemma..... när jag  en stund senare låg o vilade, såg jag en ängel komma förbi...     Rummet sken upp o jag blev alldeles varm i hela kroppen....


                                          

                                          Ett snabbt men Underbart besök......  



Skapa flashcards