cajsadiva

Alla inlägg den 4 september 2012

Av cajsa jussila - 4 september 2012 08:27


God morgon kära DU....  sitter här o njuter av en mugg te  o den goda lax mackan!   I dag blir det korvsoppa till middag... men nybakat bröd!


När vi e inne på mat så tog jag bild på gårdagens midda´...

                                     

Enschiladas, ena brödet fylldes  med kycklingröra o den andra  med köttfärs

detta e så himla gott!!

Alla åt med stor aptit... o blev " tydligen utslagna efter den goda maten" hiih

När jag stod med  disken så hörde  jag  alla prata, men så  plötsligt blev det tyst..!


   De hade somnat!!           


                                               

                       Darlingen tittade upp av blixten, men somnade om..                           

  

                               här har vi två till som tog sej en skön tupplur...   



                               

                                                  
Dixi och Erik


                                                  

         

så söta alla var !   

Även jag brukar krypa upp i soffan o  bara slappa en stund efter maten,

 Men jag somnar aldrig. Kan helt enkelt inte... !

men de ser ju hur skönt ut som helst att sova middag.. !


      Idag fick jag en inbjudan till en Rockfest denna månad, med olika band, ...

 Ska höra va Darlingen tycker innan jag svarar..     


Men visst lockar det!!


                                                  


                                                  


                 

Denna månad e de även dags för tjejmiddag hos kusin Linda...

o jag ska göra en ny tatto...!

har ännu ej bestämt motivet till 100%....

men ska till Bobbys en duktig tatuerare här i stan!!


Om några timmar ska jag ha en sittning...

Innan dess ska jag meditera   ... förstår inte riktigt varför Änglarna stänger av mej... har svårt att se o höra Änglar ,som tidigare.

                                                  
       

                                                  
       


Jag ser dom  men inte alls lika lätt som innan... Varför ?  o hur länge ska det vara så?  är ständiga frågor som jag söker svar till..

Kanske kan jag få det i min meditation...

Ska på en gång tända några  ljus o sätta mej till ro...   


Ha en skön dag... återkommer lite senare... kram  o kärlek från mej!  



 



Ovido - Quiz & Flashcards