cajsadiva

Direktlänk till inlägg 8 september 2012

Fin Fredag,,..

Av cajsa jussila - 8 september 2012 11:22


De blev en Fin Fredag med Fina Vänner /familj...


Christine kom på eftermiddan, vi lagade hemmagjord Pizza..

 

                                    

här e den goda pizzan.... Ardita Jag Dimi & Christine mumsade i oss..

      

            jag och Ardita," vi e inte bara Goda grannar utan även Goda Vänner"...   


     

ännu en God värdefull vän... Christine...


vi hade en mysig fredags eftermiddag,snabbt blev det fullt runt vardagsrumsbordet!

kusinerna Linda Sussie,  Arjeta Dixi och  Erik tittade in...

  här fick vi samlat några av oss från gårdagen.... i hemmet fanns  det även barn.. Dimi o hennes näskusiner o kompis lekte  blindbock i hennes rum..hiih


jag minns så väl när jag och mina kusiner var i deras ålder.. då  lekte vi med Blindbock..     En Rolig lek som går i generationer... !


Idag är det en solig Lördag... Dimi gick ut o lekte med en klasskompis,

vi ska senare i dag gå hem till Vännen Arjeta ....


 

Vi ska fira hennes födelsedag   det ser vi framemot...  


Nu e jag ensam här hemma och ska då passa på att Meditera...

                        Ska försöka stänga en Portal , hos en vän..

deras hem fylls med osaliga andar hela tiden o hennes son drabbas hårt...

En ande man låter inte honom vara, det påverkar väldigt mycket, med yrsel illamående sömnbrist osv..

Jag vill så gärna kunna hjälpa denna familj.. så nu ska jag meditera för att be mina änglar  om Hjälp..  


                                            Kram & Kärlek från Mej   

 
 
Ingen bild

Anneli

8 september 2012 12:46

Önskar dig och de dina en fin lördag. Så fint att se er gemenskap. Det är något många många saknar. Det är klart att du kommer att kunna hjälpa pojken och hans familj.. Du gör gott;-)/Kram

cajsa jussila

10 september 2012 08:28

hej Anneli.. tack för ditt mail:)

visst e de mysigt me gemenskap.. Jag försöker verkligen hjälpa pojken , men de e minnsan svårt..starka krafter:/..
men jag ger Inte Upp.. !!

ha en härlig Måndag:) varm kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards