cajsadiva

Alla inlägg den 14 september 2012

Av cajsa jussila - 14 september 2012 11:04


 Har legat hemma i två dar pga en svullen värkandes fot!

bokade en läkartid till i morse, men då jag vaknade så var både svullnaden o värken var borta!!    Snabbt ringde jag och avbokade ....

Har ingen aning varför den svullnade upp så.. o tänker nog inte fundera så mycket mer på de.. e bara gla över att jag kan fortsätta tippa runt;) hih


Igår var sonen Mio på läkarbesök , på Onkologen..


         

de var två veckor sen han gjorde röntgen...

Stor oro  väntar  alltid innan svaren kommer..


Allt vara bara fint o vi alla kunde pusta ut...  

Jag Tackade Gud o Änglarna..  



Häromdagen kom Sandra Evelina med deras fina barn o fikade...

    

                      Julian Sandra och Alva


    

snacka om  Charmtroll!   


Dixi kom oxå ,  hon hämtade syster Dimi, behövde hålla hennes hand..

skulle göra en piercing!

     här e resultatet...

jag har själv oxå haft en piercing.. på läppen!!!

helt galet... se själv! haha

                     

här e den Stora Tjur ringen!    hade den  i över två år.....

tänk så mycke tokigheter man gjort...   hehe


Då var det Fredag...


förra helgen var Dimi ´hos kompisen Jose...

hon är tretton år en riktigt tuff tjej som boxas!

men samtidigt en super go omtänksam vän ...   

 

vilka rejäla boxhandskar.. shit!   haha

 

tjejerna har skoj ihop mycke skratt o spex....

 


Jose e min vän Christines dotter..

   

Mor och Dotter... Lika som Bär..    hi


   

Nu till portalen som jag försökt stänga hos en familj..

Sonen e den som ´mest ser  och hör andarna i deras hem...

dom ropar o drar i honom...

väldigt jobbigt för hela familjen....


       

vi gjorde ett nytt försök i veckan , men lyckades inte riktigt...

enligt mamman o sonen, så har det blivit lite lugnare , men inte så som vi önskat..

Vi måste lyckas!!

har en ny ide som jag ska testa.. fått tipset av en medial vän i Norr...


 I eftermidda ska jag umgås me vänner o kusin e det tänkt...

vi får väl se vart vägen bär..   

Ha en skön mysig fredag.... Ljus o Kärlek till DEj ..   





Ovido - Quiz & Flashcards