cajsadiva

Alla inlägg den 20 september 2012

Av cajsa jussila - 20 september 2012 08:29


          

                                


                            Idag fyller mitt lilla barnbarn Celinn 2 år...



     

hon e Underbart söt o gosig!  Grattis kramar till dej Gumman från Farmor..  


Ska köpa kläder i present, förhoppningsvis hittar jag nåt fint me Hello Kitty...

                                                  

    


Då var det Torsdag ... har mycket på dagens schema..

Ska iväg o handla nu på morgonen... sen garnera tårtan... smörgåstårtan!

      denna gjorde jag sist..


Idag e det en "fixar -dag"... Dimis rum behöver ett lyft, rensa bort allt hon inte använder mer , putsa fönster ,sätta upp nya gardiner.. bära ner möbler i källaren osv...

Eftersom jag själv inte klarar av att putsa fönster  el bära möbler ,så har jag bjudit in mina fina vänner." tjej teamet" som kommer o hjälper mej...!


Som tack bjuder jag på smörgåstårta !


" SMÖRGÅSTÅRTA? VI KOMMER" sa dom  


  Underbara vänner... o familj...  


dottern Dixi o Eve som jag är faster till kommer, samt kusin jeje  


    Igår umgicks jag med Dixi hela dagen... vi baka o fixa...


 O jag gjorde en Ny tatto igår... !


Fick den av min Mamma i födelsedags present... fyller ju  45 nästa  månad!



    

tatuerade över min gamla lilla tatto som jag haft i 28 år!

Nu är den Borta.... här e min Nya...

  


           

            Fick inte riktigt med  hela på bilden... hihh Men jag e Helnöjd!!


Som sagt fyller 45år nästa månad... jag har lite svårt att fatta det... hmmmm

det var många år sen man var Tonåring.. den roligaste tiden i mitt liv!

         här går jag i 9an!   

det e många låånga år sen..- hi

Min 45årsdag firar jag med ett Öppet Hus... de e bäst då kan de som vill komma  och gå när de vill   !



     Måste visa en bild på sonen Mio , som börjat träna som bara den..

han o en kompis tränar flera timmar i veckan o han mår jättebra av det!!


                   

min minsta son e inte så liten längre... hiih  han har kämpat o svettats för  att få denna kropp ! ;) hi



En flicka på Dimis skola  gick bort i går morse.. 10 år gammal .. cancern tog hennes unga liv.. Äckliga cancer fy va jag känner Hat mot den sjukdommen!!


Flaggorna var hissade på halvstång o de var en tung sorgfull stämmning på skolan..

Dimi kände flickan väldigt väl... Jag tänker på de drabbade föräldrarna..

fruktansvärd tragedi...

                                                  

    


Darlingen kommer hem idag... varit i polen ett par dagar...  

saknat honom.. ska bli najs att få kramas   


Har hänt så mycket mer dessa dagar men jag hinner ej dela med mej mer just nu..

måste iväg o handla o börja röja inne på Dimis rum o garnera tårtan,

Önskar Dej en Fin dag...   



Ovido - Quiz & Flashcards