cajsadiva

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

Budgivning..

Av cajsa jussila - 3 oktober 2012 09:36



                                          Budgivningen e igång!

 

           Vi har hittat ett mindre hus, strax utanför stan.

 

                          

 

                      

 

                                       

         

Huset är väldigt litet,men det finns ett bygglov

på över 300 kvm, så det kan bli väldigt stort!


                            

 

 

                Stor grönskande trädgård och dubbelgarage..

budgivningen kan ta några dagar... återkommer så klart!

 

    Vi har även en plan B, Om det ej blir detta hus, så har

vi en tomt som står o väntar på att börja byggas på..

 

Alla papper e klara, så det blir då en snabb affär, Om det inte nu

blir huset ovan...

 


                               

                                     
Har mediterat i morse... Katie hon står nära mej..

                          


 

                           

Hon var en underbar tjej , som tragiskt

blev bragd om livet...

 

blir tagen av hennes närvaro...

o det känns härligt att veta att Katie e Min Guide..  

 

 

    Vi alla har guider genom hela livet... visst e det fantastiskt!?

 

   Nästa månad nov fyller Dimi 11år.. vi hade ju tänkt ge henne Justin Bieber Biljetter till hans konsert i april 2013...

     

 

han har konsert både på Globen  och i Köpenhamn..

 

Justin e Dimis Stora Idol,  vi vill så gärna ge henne den upplevelsen, att få se honom...

 

    


  Men de e nästan Omöjligt att hitta !  

 

biljetterna kostar ett par tusenlappar, hon  kan ju inte gå själv..

över 4000kr, för två biljetter! hmmm  

 

 


Ha en härlig dag, nu ska jag svara på mail o dricka en kopp te..

sen får vi se vad denna sköna Onsdag har att bjussa på!   

 

Kram  & Kärlek Till DEj    

 

 

 
 
Ingen bild

Skeptiker

3 oktober 2012 15:10

Jag har i alla fall inga guider som lotsar mej rätt, jag tar själv mina beslut och kan heller aldrig skylla på någon om mitt beslut visat sej vara fel.Skulle heller aldrig aldrig ställa frågor om mitt liv till någon som helst "Sibylla" som sitter där och svamlar. Den dag jag tror att någon kan vägleda mej och säga hur jag skall göra, den dagen hoppas jag att jag får hjälp av en levande varelse som inser att allt inte står rätt till och då ger mej den hjälp som behövs.

cajsa jussila

4 oktober 2012 10:26

man ska gå på magkänslan:)
den sänder våra guider oss..!:O)

 
Ingen bild

Skrptiker.

4 oktober 2012 14:04

Jaha...... vad går dom på som sparkar ihjäl liggande personer eller mördar och våldtar ???? Vad är det för guider som sänder sådana magkänslor?????

cajsa jussila

5 oktober 2012 08:40

Vi kan ej skylla på våra änglar .. när de händer hemska saker överallt dagligen, :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards