cajsadiva

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

wiii Glädjetjut!!

Av cajsa jussila - 4 oktober 2012 18:43



   Vi vann Budgivningen!                  


          

                                  huset....

 

   

                         mysig o riktigt lummig trädgård....

 

 

 

                                

 

                                    

vägen  här på bilden är inne på tomten, så inga andra än vi o de som ska till oss, kör på denna väg...

 

imorn ska papperna skrivas... efter det så kan jag visa o berätta mer!

 

Är väldigt glad och upprymd  

        

                                 EN HÄRLIG LYCKODAG!       

 

    Idag e det kanelbullens dag så jag köpte Stora bullar på Ica..

   

 

                   

 

                      Dimi åt och njöt av den stora bullen..!

 

      igår hade jag några goa tjejer här, vi brukar vara några vänner som samlas 

hos mej på onsdagar,, Alltid lika Skoj!

       min kramgoa Kusin Jeje...

 

        

 

 å litta småtokig e hon!    vännen ardita var oxå här..

 

                              

                                                  
Underbar Vän,,,

 


Nu ska jag hålla kväll  o  fixa lite kvällsmat till oss, te o Lingon mackór !  

       

ha en skön onsdags kväll   kära Vänner...  vi ses om ni vill i morn igen!  

 
 
Ingen bild

Emma (Emrahus)

4 oktober 2012 20:03

Stort Grattis Kajsa och Arek till huset!!!

cajsa jussila

5 oktober 2012 08:39

Tack söta Emma:)) de känns Kanon:)) kram

 
Evelina

Evelina

4 oktober 2012 20:20

Vad kul!! Var ligger nya hemmet då? Är det det där utanför Eslöv eller det är ett annat? :D <3

http://www.evelinalangstrom.blogspot.com

cajsa jussila

5 oktober 2012 08:38

hej Eve... Tack... japp de ligger strax utanför..
skriver var strax här i bloggen :)

 
Sari

Sari

5 oktober 2012 08:52

åh...najz....önskar er all lycka !!! Kram och trevlig helg

http://www.tuulikki.blogg.se

cajsa jussila

5 oktober 2012 10:47

Tack Sari!! Härlig helg till DEj:) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards