cajsadiva

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2012

Fin Fredag :)

Av cajsa jussila - 5 oktober 2012 08:41



                         

 

                         Grattis kära Moster Bibbban på Din Födelsedag.. !

 

                     

                                     hurra hurra.. Önskar dej en Underbar dag   

                                            Ikväll firar vi henne... Det ser vi framemot!

 

                                  

Huset ligger strax utanför Eslöv i en pytteliten By som kallas Gryby!

 

har haft klasskompisar som bott där när vi gick i skolan.

dom har flyttat därifrån men,

kanske bor deras föräldrar kvar? :)

 

Alla papper ska skrivas på idag , ännu bor det folk i huset, får komma överens idag om när de ska flytta ut...

 

Huset e Litet ,det finns toa kök sovrum allrum.

 

Nu ska planlösningen ritas (areks morbror är arkitekt, så han hjälper oss.)

'

Arek tog med dej huskataloger fr Polen, jätte fina hus o  med bra planslösningar!

 

jag skulle gärna  vilja ha öppet ,  kvadratmeterna som huset består av idag,

 

det kan jag tänka mej  att "öppna helt upp o bygga ett Stort Kök /Allrum"..  

 

 

 

                                                

 

Har en ny bild på Min Lilla son bara blir Större & Större !

       

" nu ska du väl inte bli större Mio?"  Att bygga muskler träna, har blivit hans Stora Intresse..   

 

          

denna bild  är tagen i början av Juni..man ser ju skillnad här på Mios armar...

Flera timmars träning varje vecka, det ger resultat!   

 

Solen skiner fint utanför mitt fönster... öppnade precis balkongen ,en frisk vind blåser in i rummet... Efter kalla gråa dagar e de skönt me Ljuset från Solen!

 

Ska fixa till mej  o dra ut på stan, måste hitta en  fin present till Bibban   svårt att hitta Rätt present till någon som har Allt!

 

   

    Har några butiker som jag själv gillar i stan.. där hittar jag säkert nåt fint :)

 

Ha en mysig Fredag.. vi ses!  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards