cajsadiva

Alla inlägg den 6 oktober 2012

Av cajsa jussila - 6 oktober 2012 11:40


 

      Moster Bibbans födelsedags firande blev jätte skoj.. massa kusiner o kusinbarn  samlades i Bibbans mysiga hem...

 

Det blev god middag lax  ochäpplepaj  med vaniljsås till efterrätt.. Gott!

 

Kvällen fylldes med massa skratt o glädje  

 

        jag felle o linda

 

                      

                                   här e Linda och sussie

 

        ulrika o Linda

 

                                  

                                           Helene o min mamma...

 

Ulrika Linda o Helene  är mina kusiners fruar... Trevliga sådana!   

 

           

                Mor o dotter ...   

 

                          

Johan  med dottern Linnea som här leker med hennes kusin Alfred....

 

'                                    

                          jag imellan mina två  super roliga kusiner...Challe & Jonas....

 

Man får verkligen ont i magen av allt skratt...   de e det värt hih

 

vi har jämt så kul när vi alla ses!

 

                                                     kusin Jocke med fru Linda

 

 

     kusinerna linda o challe

Linda blev kvällens Linslus! hihh

 

         

                   Dimi o Emil  hade så skoj ihop!

                   

          brosans dotter Eve kom o grattade med pojkvännen Patrik....

 

                  

brosans andra dotter Felle kom fr klippan för att vara med o fira Bibban :)

 

    

ett gäng glada tjejer..   

 

       Tack Moster för en Toppen kväll...   

 

         kram till Bästa Bibban !   

 

Ovido - Quiz & Flashcards