cajsadiva

Direktlänk till inlägg 16 november 2012

helgen e kommen...

Av cajsa jussila - 16 november 2012 08:41


 

        då var det Helg!

en efterlängtad dag för alla som jobbat i veckan.. Fredag mångas favodag!

 

jag ska inte göra något speciellt , tvätta o pyssla här hemma bara...

 

I morgon har jag  bjudit hem barnen på Lunch.... Korvstroganoff med ris..

Enkelt men gott och uppskattat! 

 

Har köpt några klappar till barnbarnen nu... ¨Lilla söta Celinn får hello Kitty kläder..

 

     

  vilket smile !       

 

 

 

jätte söt jacka..    Celinn Gillar verkligen Hello Kitty          

 

 

 

 

Kevin o Lian kom på besök i går... det var trevliga timmar med glass o go fika;)

     

tänkt  att Celinn o pojkarna kunde komma hit , så de får leka o umgås en hel dag;)  Det hade varit Skoj!   

 

pojkarna fick oxå varsin vinterjacka med termobyxor till.. 

 Celinn får ett par  Jeans o Hello kitty tröja i stället för termo byxor.. 

  

jag har spått ganska mycket , o när man haft  mycket kontakt med själar så räcker det i bland   inte att " bara stänga av".. Utan då får man sätta på sej en mössa,  trots att man e inne:)  hihi

 

DEn stänger definitivt ner kanalen till andevärlden!!

 

      Nu ska jag strax ha ett nytt samtal o då åker mössan av!   

 

ha en mysig förmiddag vi ses snart igen..   

   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards