cajsadiva

Alla inlägg den 4 december 2012

Av cajsa jussila - 4 december 2012 14:20



Det är en glädje att få hjälpa Er att finna borttappade saker-..  

 brukar få mail till min mailbox el hit till bloggen , där Ni berättat att min vägledning hjälpt er att finna det ni sökt!   


 Här e två mail ... 

 

  hej Cajsa, jag rådfrågade dej var mina bortlagda guldörhängen fanns..

Du svarade att dom låg i en ask o att jag skulle finna dom..

Måste bara meddela dej att jag hittade dom idag, i en guldfynds ask i en låda i köket..

Blev så fruktansvärt lycklig, Har haft i bakhuvet att jag skulle finna dessa,  tack vare dej! Tack!!   

                                                               

 

Hej Cajsa...jag har hittat mitt armband.. de låg vid ett fönster som du sa!!

men har ingen aning om hur armbandet hamnat där? 

tack du e super!! :) 

 

    Jag blir jätte glad varje gång det Lyckas!! 

                                         Men ibland funkar jag bara inte... Tyvärr..!   

 

Nu har mina egna nycklar kommit bort o jag får inga ledtrådar från Guiderna..

det känns helt hopplöst!!    måtte jag finna dem .... snart! 

 

 

 

 Vi har massa snö här i Skåne.... brrrr  o mer kommer det !! 

Det snöar hela tiden...... snötäcket blir allt större o djupare!!    hi

 

                      tog denna bild i morse..

 

Dimi gick med tre klasskompisar till backen de skulle åka Pulka!!   skoj...!

 

    Igår hade vi lite snöbolls krig inomhus... 

                                                  Dixi o Dimi sprang runt bordet o försökte skydda sej!

 

       

 

 här tar de en paus i springandet... Hi Dixi ser lite skrajsen ut!! hi

 

Pojkvännen hennes låg lugnt i soffan.. 

     

ingen vågade slänga snö på Erik.. !!   Lady satt tryggt hos honom!... 

 

Idag e det lungt här hemma.. brosan Ville e hos Mio... de skulle spela nåt ishockey spel.. ha en grabbig eftermidda helt enkelt;)

 

jag är ensam hemma o tänkte ta mej ett varmt bad...S K Ö N T !

 

KRAM VI HÖRS! 

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards