cajsadiva

Alla inlägg den 14 augusti 2014

Av cajsa jussila - 14 augusti 2014 16:07


 

  Hej !  Har uppnåt max med energi känns det som...

 


glädjekänslan i magen påminner mej om hur fantastiskt Livet är!    

 

den tomhet o tyngdhet som jag burit i ett par veckor , är  helt borta!

 

 jag e så tacksam över att de Änglar som varit här o härjat , att dom äntligen har hittat till ljuset..

 

 Har under mina meditationerna haft ÄrkeÄngeln Michael med mej...   

 

    Michael Vår Beskyddare...

 


När vårt  beskydd blir synligt, då tror vi , men ni ska veta att han ständigt finns där.. 

 

Men vi måste Be om hjälp för att få hjälp... Det du ber om är oxå tidsbegränsat,

 

så om du ber om beskydd i dag så är du inte skyddad hela Livet.

 

Nästa dag måste vi be igen... 

 

jag ber om det nästan varje dag...Hans namn betyder " Han som är som Gud" 

han utgår från Guds egenskaper , Kärlek, Kraft, Styrka & Tro   

 

Sist han kom till mej så sa han... " Du ska få allt stöd"      

 

 

Idag kom  Dimi, min dotter  till mej  o sa...

 

" mamma jag hade ju rätt i att det fanns en ande flicka här"!

 

Jag tittade på henne med en undrande blick... " vad menar du?" 

 

"jag har läst din Blogg o där berättar du ju om flickan, som jag såg

 

varför har du inte sagt att du oxå sett henne mamma" ? 

 

ett dåligt samvete kom över mej....

 

" jag ville inte göra dej rädd" sa jag o hörde själv hur dumt det lät...

 

" det är kanske lite försent att börja bli rädd nu för andar mamma, !

 

" har ju liksom sett dom i hela mitt liv"! 

 

Dimi skakade på huvudet o gick vidare.

 

 

 

                                               

         

 

 

Jag gick i fatt henne o frågade om hon var ok...

 

 "  jag visste ju att jag sett henne, men du försökte skämta bort det"

 

"jag vet vad jag ser mamma"!  

 

Dimi berättade att andeflickan sagt till henne , 

 

" gå framåt, stanna inte kvar i något du inte vill"

                                                                                                  


Hon förstod budskapet......   

 

Det är en underbar gåva att se o känna av Änglar, men jag är lite beskyddande när det gäller Dimis andliga förmågor..

 

jag önskar  att det kan stanna kvar  på ett lättsamt plan.. Vi vet ju ännu inte hur mycket mer hennes mediala förmåga kommer utvecklas..

 

                             Barn är ju mer öppna för andevärlden än vuxna...

 

                                                           

 

                              vi var på stan idag... Jag & Dimi.. tog denna bild... 

 

 

Mitt Lilla Hjärta Börjar 7an nästa vecka!!    nu går sommar lovet mot sitt slut...

det har varit en fantastisk sommar med underbart väder o många mysiga stunder;)

 

Igår var vi och hälsade på min  dotter Dixi o hennes sambo...


 

vi blev en liten skara tjejer som njöt av onsdags kvällen tillsammans.. ..

 

Tänd ett ljus då och då; min  kära vän, be dina änglar o Michael att vaka över dej o dina kära.. Jag lovar att de kommer strömma kärlek till ditt Hjärta.... 

 

Glöm ej att Tacka efteråt... " tack kära Universum Ärkeänglar o gudier att Ni lyssnar på min Bön"...      

    

Puss & Kärlek till Dej!



Skapa flashcards