cajsadiva

Alla inlägg den 23 september 2014

Av cajsa jussila - 23 september 2014 15:04



         

 Hej! Hur mår Ni ? Det var ett tag sen nu.... 

    Jag mår fint    har verkligen njutat av dagen, som började jävligt kall...

                                     

 

Dimi tog på sej både täckjackan o vantarna , när hon cyklade till skolan...   brrrrrr

 

Hon var på Audution förra veckan i Kristianstad, för Peter Pan musikalen...              

Det gick bra , Dimi sjöng en sång från filmen Trassel... 

 

       

hon var själv nöjd med  framträdandet o nu väntar vi på svar, som ska komma om ca 2 veckor... konkurransen är jätte hård .! så Dimi e tacksam att hon ens fick komma dit o sjunga...   hihi... Bara De Var  JU Stort!!   

 

Helgen som gick var trevlig, umgick meD barnen o vännerna... 

 

På fredagen firade vi Min Vän Christines födelsedag....   

 

jag bjöd på käk( kyckling gryta med ris o sallad)

 

                                                        

 

   Christine fick självklart även en tårta! fast de hade ju blivit en himla massa ljus som hon fått blåsa ut... 48st!!   Undras om hennes lungor klarat det!? hahah   

 

        

   

 

                

firandet blev Lyckat!! hih vi tjejer kan ha skoj ihop , kan ni tro hehehe   

 

                        Det är Christine med den orange / rosa toppen;)      

 

              På lördagen firades mitt lilla barbarn Celinn, som fyllde 4år!   

 

Hon hade bestämt sej för att göra en egen tårta.. "med lite bär på å choklad" hih

 

     

Det blev en sån god Celinn Tårta hihi .... hon var så Duktig!   

                                 Grattis,  Farmor Älskar dej!!   

 

        Idag har jag haft besök av småbarnsföräldrar o deras små hjärtan...   

 

Min brors döttrar , Eve & Sandra o Min Son Mio...

 

     

 

barnbarnet Leia fick ett litet  smakprov på  pappas Glass  !   hihi mums

 

      

                                                          Leia...   

 

Min son Mio är pappa ledig nu i ett par veckor, så Leias mamma Carro kan avsluta hennes Sjuksköterska utbildning...

Jag har en mycket duktig Svärdotter!  

 

Mio & Carro  har nyligen blivit husägare , till en fin enplans villa här i staden med en härlig  terass o pool!!  wiii


jag har lovat dem att komma o bada !      

 

 


 


 Miss Piggy e ju faktist Snygg!!  

 

 Men vi får ju inte glömma, Att Vi Alla Är Vackra!

 

Så here a comes next summer!!     

 

   

   Kanske borde jag börja på Gym?! .... nåja , får allt fundera på det! :-) hi

 

Änglar har självklart besökt mej, nästan dagligen...  

                         

 Fantastiska  Änglar....      Vår Andliga Skatt... 

 

De vakar våra steg, skänker oss Lycka o ger oss Trygghet, På Livets Väg..                      

                                                         

 

Berättar 0m Mina Änglabesök i nästa inlägg! ...

tillsdess var rädd om dej ..       puss & kärlek från mej ... 


Skapa flashcards