cajsadiva

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av cajsa jussila - 19 juni 2011 11:58



I går kväll  blidde  det ingen tjej kväll med mina döttrar.....

 

Dimi åkte med Jose hem till Höör... de fick en rolig tjej kväll !

 

  

 

  Underbara flickor!!    

 

 

Och Dixi  blev utbjuden av en " beundrare"...på middag o filmkväll...

 

Jag  själv, hade slängt på mej  mys brallor och tänkt ha en skön lörda i soffan!

 

 

Dom planerna förändrades snabbt... då två goa tjejer steg in i hallen!! hih

 

        Eve & Steffi   

 

Vi hade en super nice kväll me goda drinkar o goa skratt!  

 


  humöret var på Topp!   

 

  Snygga Steffi..........

 

   cooola Eve...

 

  det blev ju  en tjej kväll i alla fall... en super trevlig sådan!

 

 Lite senare kom Kusin sussie och Moster Bibban....   Glömde ta fram kameran hi lägger in några gamla bilder..

 

 

  

 


   kvällen avslutades på B2, en pub i stan.. där var det fullt av glada Eslövsbor   

 

Nu är klockan strax 13.. o jag väntar & längtar efter Dimi...

idag blir det "sköna söndan" ,med täcken o kuddar i soffan , roliga  filmer och godsaker.

 

..  fast jag kommer Inte  att  fingra i den godis skålen!!

      Men en glass kommer jag allt  att unna mej!  

 

 Skön Söndag  & Varma Kramar till Dej som läser detta  

 

Ovido - Quiz & Flashcards