cajsadiva

Direktlänk till inlägg 26 februari 2018

Hej :D

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19

Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram

 
 
Ingen bild

cajsa_diva@hotmail.com

14 mars 2018 23:13

Hej hej hej

cajsa jussila

14 mars 2018 23:14

Hej

 
Ingen bild

Dixi

26 mars 2018 21:46

Tjena mittbena

cajsa jussila

26 mars 2018 21:48

Hej Dixi :)

 
Ingen bild

Lena Hellvig@hotmail.se

30 mars 2018 22:32

Vill ha hjälp att hitta min h-app som försvann 5/3 på cykelbanan som jag gick på när jag skulle hem efter jag varit o handlat. Mvh Lena Hellvig

cajsa jussila

4 april 2018 15:54

Hej Lena .. tyvärr får jag inte upp något hemskt ledsen., hoppas det är ett tecken på att du funnit det.. kram Cajsa

 
Ingen bild

Ann

2 maj 2018 12:19

Hej Cajsa!
Kan du hjälpa mig? Har förlorat/förlagt mina 3 guldringar, vigselring, förlovningsring och min morgongåva. Kan du se var de är?
Mvh Ann

cajsa jussila

16 maj 2018 10:58

Ser en glas lampa typ fotogen lampa finns det någon sådan i närheten ? / Cajsa

 
Ingen bild

Freja

7 augusti 2018 00:14

Hej har tappat bort ett silvrigt armband med en massa silverberlocker på hade den senast vid trappen här hemma. Armbandet har tex ett kors och ett T som berlocker och en ring alla är i silver. Med vänlig hälsning, Freja

 
Ingen bild

Johanna Johansson

30 augusti 2018 17:26

Hej
Jag har tappat bortmontera nyckelknippa med tre nycklar i, där finns en knippa på som jag köpte när jag var i New york. Jag vet att jag tappat den nära hemmet, letat som en tok men hittar inte den. Snälla hjälp mig 🙏

 
Ingen bild

Danijela

4 oktober 2018 22:17

Hej jag är kluven... Jag flyttade från min sambo och tog med mig alla mina saker hem. Nu är jag på jakt efter några plagg, de jag söker mest efter är ett par ljusblåa jeans med hål i,mina favoritbyxor.. har letat överallt och finns inte hos min kille heller. Jag hoppas jag inte begär om för mycket, vore super gulligt av dig ifall du försökte hitta de byxorna för jag tror att de kanske är vid dem andra plaggen jag söker efter... Ha en fin fortsättning
Danijela

 
Ingen bild

Nadin

22 oktober 2018 13:40

Hej! Kan du hjälpa mig att hitta mina solglasögon. Jag minns att jag lämnade de i hallen i garderoben. De är svarta av märket prada. Har letat som en galning utan framgång. Misstänker att sen blivit stulen av en som jobbade i vår trädgård, men vill gärna ha fel. Dessutom har mitt pass försvunnit. Kan du snälla hjälpa mig?

 
Ingen bild

Heidi.nilsson@live.se

25 oktober 2018 08:04

Hej Cajsa! Idag 25/10 på morgonen tappade jag min safirberlock i närheten av en busshållplats. Kan du hjälpa mig att se om den ligger kvar i närheten? Mvh Heidi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Av cajsa jussila - 9 oktober 2014 15:00

                                              Kära Du.... Nu har det gått ett tag igen , sen jag skrev sist...   Har fullt upp att leva o njuta av allt som präglar o händer i mitt Liv..   Så mycket intryck , så många personer man träffa...

Skapa flashcards