cajsadiva

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2014

Firar Livet:-)

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39



                                                                    

 

Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av 

allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!   

                                         

    

... Vi har alla beskymmer stora som små... sorg  & glädje...  olycka &  lycka , det är ju varandras motsatser..  men ändå går det  hand i hand..

 

Det är alltid bra att stanna upp lite o tänka över sitt liv.. 

Att fylla på med energi o livsglädje är viktigt...  

 


Jag är så tacksam för "himlagåvan" jag har.. L I V E T !    

 

hela mitt hjärta fylldes av så mycke glädje,  då 33 underbara personer dök upp o firade med mej!

 

"jag brukar köra med öppet hus"   

 

Jag bjöd på kyckling pastasallad med olika såser o bröd. 

Därefter blev det en super god prinsess tårta!

       

min fantastiska svärdotter Caroline bakade tårtorna till mej.. så smarriga!

Tack Carro    barnbarnen Leia & Celinn var oxå med så klart :)

 

    

      

 Farmor ankas flickor!   

 

       

 

jag o min dotter .....

 

o så kom tjejligan:)   alla kom ej me på bild.. :/ 

 

 Mina  jord*Änglar som förgyller mitt Liv...   

Tack för ännu en härlig födelsedag tillsammans! 

speciellt tack till min kusin Monique , som varje år åker från Stockholm, för att vara med oss o fira det Finaste som Finns ....- Livet & Kärleken , Till Varandra!       

 

                                              puss o kram!   


 

       


 
 
Ingen bild

Nathalie

25 oktober 2014 14:02

Hej, hittade din sida då jag googlade på borttappade nycklar... Skulle så gärna vilja ha din hjälp. Min sambos bilnyckel till en 240:i är borta, känns som om jag slarvat bort den , då jag ofta plockar och donar... Hoppas du kan hjälpa mig. Kram

 
Ingen bild

Louise

7 december 2015 00:20

Hej såg att du kunde se bortapade saker, undrar om du kan se vart min gråa collage tröja är som det står california på i vitt på sidan högst upp. Hoppas du kan hjälpa mig! :)

 
Sari

Sari

12 december 2015 09:24

Bloggar du inte mer;(?

http://www.tuulikki.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Av cajsa jussila - 9 oktober 2014 15:00

                                              Kära Du.... Nu har det gått ett tag igen , sen jag skrev sist...   Har fullt upp att leva o njuta av allt som präglar o händer i mitt Liv..   Så mycket intryck , så många personer man träffa...

Skapa flashcards