cajsadiva

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2014

Sommar minnen .... <3

Av cajsa jussila - 22 augusti 2014 20:10

 


  "Kom går vi ut på bakgården!"  ropade jag till Dimi...          

 

Sommaren är över, regnet har vräkt ner o mörkret föll snabbt över Eslöv idag.

 

    jag gick barfota ut , gräset var både kallt o blött...


 " Åh va kallt"! ,  hojtade Dimi medans hon hoppade lätt runt även hon barfota..

 

stå still! uppmanade jag henne medans jag tog upp mobilen... 

 

 

          

 


ingen vidare bra bild :)  vi sprang snabbt in igen ,  o hela matten innanför dörren blev täckt med gräs... hmm..  

 

kokade mej en kopp kaffe o drömde mej bort...   

 

                                        

Denna sommaren har varit så skön och mysig.... 

 

Men förra sommaren var nog ändå ännu bättre...

 

 fast jag gick igenom en seperation, så  gav de månaderna mej så  enormt mycket.

 

Fick svar,  en klarhet och en harmoni inom mej ..

                                               


 Letade upp några bilder som jag tänkte ni ska få se.. :

Hyrde en underbar Stuga , ett litet  Paradis me sjö ,natur o skog!

 

      

 

        

hade mina vänner barn o barnbarn , o många andra från släkten där på besök ...

 

vi var nog sammanlagt 35-40 som kom o njöt  tillsammans, av detta lilla paradis.. 

 

 

 

 

 

 

Jag åkte verkligen på en  "personlig resa tillsammans med min Kropp & Själ!

Den fick en rejäl omvårdnad....             

 

     

så många av mina Kära &  så mycket Kärlek!

 

Jag blir rörd över  av att se på dessa bilder , 

 

Minnena sitter så starkt  kvar o värmer mitt hjärta.-.- 

 

Dagarna fyllde vi med bad o lek... o på kvällarna blev de många  djupa samtal... 

 

 

   

 


 

                          Tack Alla Ni som var med ... Ni är K Ä R L E K !!! 


                                                        

 

 

Denna sommar har jag även fyllt mitt hjärta med minnen... men de e mer lättsamma... förra sommaren påverkade mej starkt, t o m luften  vi andades in var full av kärlek..

 

Kände mej  lätt som en Ballong , flög fritt i skyn!     

 

 

                 wiiii Vilken känsla,  vilket Lyft!!    

 

 

Puss o kram 

                                                     

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards