cajsadiva

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2014

fredag again :-)

Av cajsa jussila - 29 augusti 2014 10:32

                                     

                                                 Hej Kära Du...

 

I natt vaknade jag av att någon strök mej över håret!

 

    shit va rädd jag blev!!

 

Vid sängkanten stod en Vacker Ängel i ett bländade sken !

 

                                             

                                                              

 

Hon tittade o log mot mej..

 

hennes långa blonda hår föll ner över axlarna i mjuka vågor.. 

 

- "Glöm inte att vila i din andlighet"... Sa hon 

 

Jag förstod inte alls vad hon menade!

 

för det första så var jag yrvaken o för det andra så var jag ganska så skakad av att hon stod där mitt framför mej, Mitt i Natten!              

 

  "Du är trött Cajsa, vila ditt sinne och ditt hjärta... " sa hon 

 

jag nöjde mej med att nicka...

 

för då gick det  upp för mej , vad ängeln menade.. 

 

Under denna vecka så har  jag hjälpt  flera personer,  dagligen med andliga /mediala vägledningar... 

 

har  även  haft  starka kontakter med både vuxna o barn från andra sidan...

 

Änglabarn påverkas man alltid extra starkt av..  

 

                                               

      

En liten ängel kom när jag satt o pratade med hennes mormor...  

 

   Flickan hade en katt i famnen som hon klappade....

 

" jag leker  i bland med muffins" sa flickan.

 

 jag förmedlade till mormorn o hon brast i gråt... 

 

någon minut senare blev tårarna  till skratt...mormorn berättade  att , 

 

"  katten minnsan  hette Muffins"! 

 

Muffins hade rymt hemifrån några dagar efter flickans  bortgång..

 

han  hade aldrig återvänt..-

 

 familjen hade gett upp för länge sen hoppet om att Muffins var vid liv.... 

detta hände för över 8 årsedan... 

 

"Det var Hannas Katt , skönt att  dom är tillsammans,  jag har misstänkt det.."

berättade mormorn.. 

                                                            

                                                                           

 

Ser ofta djur på andra sidan... allt från Hästar till små hamster...

o de ger sån glädje att förmedla till någon Husse el Matte om att de har det bra....  

                                          

 

Efter Änglens besök o uppmaning om att jag ska vara rädd om den energi jag har, den ska ju  räcka till många! :)

 

 När Dimi gått till skolan, plockade jag fram mina rökelser o gjorde en rejäl rening från rum till rum... 

 

Jag renar hemmet me hjälp av en rökelse , den  viftar jag med i  luften o ber heling guiderna,  att  rena alla rummen o fylla dom med ny energi ljus o kärlek... 

 

                                                            

Tänder ett ljus i rummen o tackar efteråt..

 

" Tack Kära Guider för att Ni renat mitt hem med Ny Energi Ljus o Kärlek" 

  

Brukar känna en klar skillnad .... så jag e Nu åter laddad för Nya Andliga Äventyr! hi

 

 

 

                             I Helgen blir det Lugnt.. kanske drar jag ut o tar en öl med vänner... 

annars blir det home sweet home som gäller...

 

Förra helgen var det Kräftskiva i stan... det var skit skoj.... men synd att de regnade , de gjorde nog att många  skåningar stannade himma...!!

 

                   

här står jag susanne o christine inne i tältet.... skål tjejer!!   

 

Nästa helg blir det kräftskiva hos min Dotter o hennes Sambo.... mums 

 

                                

 

det ska bli förbaskat Gött & förbaskat Skoj!!

                             Men som sagt jag får lugna mej lite , de e ju inte föräns nästa Helg!

 

Dimi min lilla dotter 12år ( börjat 7an nyligen) hon  sjunger o dansar från morgon o kväll.. !!

                                     

o nu när skolorna börjat så har hon börjat sjunga på rasterna  o blivit väldigt poppis ! hahah ..lärare o rektor har samlats för att höra henne sjunga o en kompis spelar gitarr!

De två flickorna har underhållt o livat upp skolan lite hahahah Go Girls!    

 

Vi har blivit puchade av vänner ,  att söka till audition för  PETER PAN MUSIKALEN som ska ha premiär 2015.. audition är nu i september... 

        

Självklart ska vi testa!!   

 även om de inte skulle bli  något,  så håller vi ögon o öron öppna för nåt annat  Intressant o Lockande,  som kommer i vår väg!

 

Dimis Dröm är att bli artist,  o självklart ska jag hjälpa henne , att nå  den drömmen så långt jag kan...   

 

  Hon dansar på Sveriges Bästa danskola som finns i Eslöv!!    

 

Attitude69 dans elever tävlade i Stockholm mot andra dans skolor i landet  o vann!!

                                                     

dom e grymma!!  Två dagar i veckan är det dans för Dimi  dans stilarna "house & Ragga       

 

. sen går hon o sjunger i kören en dag i veckan!   

 

 Lovely me sång o Musik!    ska slänga in några videoklipp nästa inlägg! :)

 

Puss & Kärlek till Er kära vänner o ha nu en skön mysig helg...  


 
 
Ingen bild

meryome

14 april 2015 21:23

Jej jag har tapat bort min baby lips det är en lip balsam snälla hjälp mig jag gråter varje dag snälla jag ee din störstan fann

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards