cajsadiva

Direktlänk till inlägg 12 maj 2011

vänskap & återträff..

Av cajsa jussila - 12 maj 2011 08:16



Onsdagen gick i Solens o Vänskapens tecken! hi   

 

Fick besök av vännen Christine..  Onsdagar, har blivit

"våran dag"...    då brukar vi ses och umgås hela dan..

 

 I går satt vi i solen o njöt ,sen tillagade vi en god lunch...

 

Christine hade med sej en ica påse fylld me  godsaker!

 

              av detta gjorde vi en frisk god sallad!!

 

Som pricken över iet, blev det ett kallt vitt vin!

 

 

           

Många goa timmar med vänner min..   eftersom dagen var så solig o fin så blev det även varsin,

 Tropisk Drink..                    så  fräsch  !

 

 

Lite senare kom vännen Marie och gjorde oss sällskap!

 

     

Mycket skratt blev det när vi gick igenom, mina gamla album!    Vi var en härlig "tjejliga"  som hade galet kul ihop på 90 talet!...  de goa minnena som bara välde upp igår, gjorde att vi kände, att en  återträff måste bokas!

 

På mindre än en timme, hade vi  tjejernas telenr, sen var det bara att ringa !

Alla blev glatt överasskade...!  "åh va kul"  &  "jag e med" var en  återkomande mening  i varje samtal! hi

 

 i September  är återträffen bokad ... Många av oss har ej setts på måånga  år...

Har redan tagit fram  Partybilderna.. dom tar jag med! hi

Räknar med en fartfylld afton med mycket  skratt,  & roliga Minnen!   

   


 
 
Ingen bild

Karin Hack

12 maj 2011 12:55

Nu åker jag Underbar... Ska sola, bada, dricka, äta för dig med, sen ses vi på lördag.
PUSSSSSAR Finaste fina.
Hälsa Christine :)

cajsa jussila

12 maj 2011 13:45

njut av Allt.. :))) skicka ett sms när du e hemma igen! :) puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards