cajsadiva

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av cajsa jussila - 2 maj 2011 15:03


 helloo.. har en härlig måndag... pysslar här hemma..  Nyss skalat potatis, som snart ska kokas.. ska  steka snitzel med  sås o kokta grönsaker...

 

Ikväll ska jag och Dimi baka en sockerkaka... !   

 

Här får ni ännu en titt på bilder från Suomi-Finland!!

 

         Janette och Felle..... nästkusiner...

 

       jag o min  coola kusin katja.. !

 bilderna är  från  pappas 70 års fest!  hih

 

      brosan Ville jobbade extra i farbrors bar!!

 

     bild på farbror Mikko.. harley gubbe!  hihi  o hans dotter Katja o vår kusin Hannu...

 

      några av oss kusiner... Partyyyyyyyyyyyyy   

vi har ett jäkla ös när vi träffas.... Grymt kul!!! hih

 

      

                        Världens Bästa Pappa   

 

 

     kusin Mika med Arek som testar om Guldmedaljer är äkta!! det var den sååå klart!!  

     här e en bild på Pappa o  hans barn....   en son fattas, kunde ej komma...

                            

                       syskonskaran... ! jag är näst yngst...

 

 

   

Mina underbara släktingar i finland!! farbröder, faster, o en massa kusiner!  alla som var där, är ej med på denna bild.. Men vi var ett stor glatt gääng!

vi hade så roligt tillsammans, dans  sång, massa skratt  o goda öl från baren!

 

      dagen efter blev en utedag...

 

            Robin Älskar Suomi!!!   hihih

 

      farbror Mikko på hans ögonsten.. harley davidson brum

       Robin o Arek traskade uppe i fjällen... !

 

            Allt var Toppen!!

 

 kusin Katja bor och äger en hästgård... Dimi fick njuta av lantlivet!!

       hoppla pålle!

    Big Smile!!

    Super nöjd .....   

 

           

 

                      Lycklig...........  

 

Ja ,det var en Lycklig vecka bland så många Nära & Kära...

 Vi Längtar dit igen!!   

 

 

     

 

Presentation


Hej ! här e jag med min andliga blogg.. häng med mej på min resa:))

Fråga mig

366 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards