cajsadiva

Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

nya rader från Dimi..

Av cajsa jussila - 23 juli 2010 13:45

 

Hej.. Nu är jag tillbaka!!   

 

 

Tack för era kommentarer dom var jätte snälla!

 

jag ska berätta om hur det känns  att ha en mamma som kan

 

få kontakt med andar.  

  

Det är häftigt att man kan få kontakt  från andra sidan!

 

När mamma spår  någon ,känns det  som att jag får kontakt

 

 av andar..

 

mamma spår mest när jag är i skolan. för jag inte ska bli

 

rädd  när jag får kontakt  och ser dom .

 

Jag har berättat för, några klass

 

kompisar.. Dom tror inte på mej!

 

 Men min bästa vän tror mej..  

 

När jag  var 6 år dog min farmor Gun. hon blev sjuk..

 

VARFÖR FINNS SJUKDOMMAR ??

 

jag saknar henne mycket,   

 

En morgon skulle jag och mamma åka bort, då fixade jag

 

 mej framför min spegel.

 

jag vände mej om och då såg jag  en skugga som gick förbi .

 

 

I mitt huvud sa någon   farmor farmor!

 

Jag började gråta och mamma  kom till mej. mamma sa vad

 

är det?

 

Jag berättade allt för mamma, och hon trodde oxå att det var

 

min farmor som kom och ville visa sej för mej.

 

Jag känner att det känns  tomt nu när jag skriver om detta.

 

Jag hoppas att hon kommer till mej en annan gång..

 

Hej då ,  vi ses en  annan dag! kram Dimi  

 

      

 
 
Ingen bild

Carina

24 juli 2010 00:25

Lilla Dimi, bry dig inte om ifall dina klasskamrater tror dig eller inte, dom förstår bara inte att det finns dom som har denna fina gåva som du och din mamma och andra i din familj har. Jag är säker på att du också kommer att använda den förståndigt och bra när du blir stor, precis som din mamma gör :)
Ha det bra och det var bra skrivit denna gången också :)
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards