cajsadiva

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

bilder fr helgen..

Av cajsa jussila - 27 juli 2010 13:07

 

 

Ännu en låång o trevlig helg!!

 

Helgen började redan på torsdagen.. då jag hade en held dag o

 

kväll med vänner o familj..

 

va

hälsade på Marie, min barndoms vän.. Här e arek o maries bror Jonas.. 

Middag o fika bjöds de på :))     

Sen blev de grill party hos moster..!!

kusin sussie  och mosters vänner Bettan & Mia..

 

vi blev ca 20 pers-.- fyllda lång bord med mat o dryck.. 

 

men som vanligt... fick jag bara med ett fåtal av gästerna hhihi

 

att jag ej kan bättra mej !! ??  

Kusin Challe med sambon Emma..    

  

Dimi med söta jack... challe & emmas lilla goss.. de har 2 men fick ej bild på lilla Affe.

 

Senare på kvällen drog vi ju till trollsjön för att lyssna på Lasse berghagen..

 

vi blev ett glatt stort gäng som satt o njöt i gräset..

 

men fick bara med ett fåtal igen! hahaha

  

marie o jag.. man ser endast bittes hår sidan om mej..Bror hans fru(bitte) med vänner satt där..

 

Mange Lotta Och Jonas .. 

 

Kvällen slutade på puben.. bilder från den kvällen finns  i inlägget "Torsdags Fest"!

kram!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards