cajsadiva

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

hemma dag..

Av cajsa jussila - 27 juli 2010 16:40

 

Har suttit och mediterat idag.. det var fint o

 

värmade.. hela jag blev så varmt o lätt!..

 

"Kände av", ang syskon paret..  känns  att de

 

 får den hjälp, de behöver o har rätt till..

 

Erik o hans mamma ger dem stöd o trygghet..

 

Myndigheterna är inblandade o medvetna om

 

deras problem..

 

Ska sända ett sms..

 

 

Lite märkligt att jag kollade till en ung kille i

 

går,   jag fick upp att han  satt i samma  sits som

 

 syskonen.. Han var ledsen o splittrad..

 

Båda hans föräldrar hade alkohol problem..

 

Nu har denna kille fint stöd från äldre syskon ..

 

som  kommer hjälpa honom, att få en trygg väg,

 

 

 mot framtiden-. Det är oerhört viktigt att det

 

 finns ett nät av familj o vänner, som håller ens

 

hand när de känns  svårt.. 

 

En famn att falla i ,ett par armar som kramar om,

 

öron  som lyssnar & ögon  som ser en..

 

 

  

Idag har de regnat, det blev en skön hemma dag

 

 Har haft några samtal o sms att svara..

 

Fått några sms fr utlandet med.. personer som

 

 undrar lite över deras semester..hi

 

Skrev denna till en tjej som ligger på stranden i

 

Grekland..

 

" Dagen ger Sol  ,drinkar &  himmelskt

 

 vatten ...dans o flörtiga

 

romanser kommer med natten" hih

 

 

Söndagen  & gårdagen var  mysig..umgåtts med

 

 

 vänner o familj..

 

slänger in några bilder!

 

    

jag mina söta vän Abbe..

 

            Sofia och Oskar   (syster & bror)

 

  

Kim tittade in..

 

     Oskar & Dimi , goa kompisar!

 

Önskar  er Alla en  skön Tisdag..jag tar Te

 

muggen med mej o  går in till Dimi.. som sitter

under ett gosigt täcke och läser !   

 
 
Karin Hack

Karin Hack

27 juli 2010 18:28

Just de, bröllopet, Emi i Lönnebergabröllopet, såå kul. Glöm nu inte kameran!!!
Kram

http://karinebba.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Christine

28 juli 2010 18:11

åhhh vad härligt och mysigt att läsa i din blogg nu när jag är hemma igen. Ska skriva hos mig sen och sätta in en å annan bild hihi
Kändes så trggt och gott höra din härliga stämma i tele idag... Inte pratat på flera dagar ju... men nu är jag hemma.. ngn dag...

Tack Cajsa för din fantastiska blogg... du ÄR en kvinna utan dess like.. puss.. saknat dig...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards