cajsadiva

Direktlänk till inlägg 30 juli 2010

Det regnar å regnar...

Av cajsa jussila - 30 juli 2010 13:41


Det regnar förbaskat mycket! Har mest suttit i luren.. Christine

 

 min vän  åkte i dag på weekend till Köpenhamn, med hennes

 

 Darling.. Där väntar hotell o mys pys hih

 

    

Christine Lady o min lillbrosa Ville..

 

 

 

Sen har jag pratat me kim & hans sambo Linda.. De väntar deras

 

 

 första barn, en dotter.. i sept e de beräknat..

 

Jag är en "jäkel på namn" hahah så självklart har jag delat med

 

mej! hi Jag gillar ju Udda namn....Har nog fått det för att jag

 

själv växte upp med ett ovanligt namn.. Cajsa, jag var den enda 

 

 

 med det namnet under hela låg o mellan stadiet i hela eslöv!!

 

När jag började 7an ,å upptäckte jag en Annan Kajsa! hi..

 

Vi var dom enda o kände oss lite speciella hi..

 

Så jag har gett mina barn lite udda namn, för att de e ju så klart

 

 som  alla föräldrar tycker om sina barn , att de är  "speciella"..

 

Kim Mio Dixi & Dimi...

 

Jag har 3 barnbarn.. Englas namn fick jag bestämma, tror det

 

var detsamma med Lians hi..

 

 

 

 

             

       Fina underbara Engla Tösen... saknar henne så..

 

 

     

    farmor Ankas älskade gossar.. kevin & Lian..

 

jag saknar mina barnbarn, varje dag! Efter helgen så

 

ska Kevin komma till oss.. Längtar alltid efter barnens kramar

 

leenden o härliga skratt... Jag blir varm i hela mitt hjärta varje

 

 gång jag tänker på dem..

 

 

 

Och Man känner ju i ens hjärta vad en barn ska heta, men ibland

 

 kör man fast, tro mej jag  har varit där varje gång! hih funderat

 

  och funderat i veckor "vad ska hon/han heta?"...hih Men till sist

 

finner man ändå det "perfekta namnet" :)

 

 

 

 

Alla "bonna-kläderna" e tvättade o klara!! Imorn drar vi på

 

 

 bonna bröllop.. åh  så skoj det ska bli!


 

Arek testade hans kläder igår! hahah Gubba byxor med hängslen,

 

 som han dragit upp byxorna maxat högt med!!

 

randig farfars skjorta o trä tofflor... Som vi asgarva hah!

 

Dimi är socker söt i hennes kläder,

  

har tagit bilder på  henne men "den där sladden till datan, som 

 

gör att bilderna kommer in..., Den har gått i sönder!" 

  

Jag ska strax dra ut o köpa en  ny!

 

Har flera nya bilder att dela med mej av.. hi

 

Så vi ses senare under dagen.. :) kram!

 

 
 
Ingen bild

Karin

30 juli 2010 15:16

Vem vem vem vem har Christine träffat? Han på fb???? Nyfiken jöööööö

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards