cajsadiva

Alla inlägg den 16 april 2010

Av cajsa jussila - 16 april 2010 09:30

 

God morron... Åter en dag me sol o värme..

Har sovit gott o njutit av en skön morgon..Te o Tidningen   

 

Kom inte i säng fören sent igår.. hade tvätt stugan..  vid 22 tiden kunde jag  äntligen sätta mej ner ,i soffan!

 

Slumrade till, men blev väckt av att  mobilen pep till,det var ett sms..    Från Min Dotter Dixi.. 

   

 

"mamma,sitter här med några vänner ,kan du se nåt  om oss?"

 

"oh nää," tänkte jag o kände mej alldeles för trött..

 

"snälla Mamma,bara nåt litet,snälla" skickade hon åter..

 

Satte mej till rätta o började få in bilder från tjejerna ,

 

Skickade iväg ett par sms, med de jag fått upp..

 

"allt stämmer, Mamma, kolla lite till"!

 

Dixi  och tjej kompisarna blev saliga o  ville så klart att jag skulle se mer!

 

men gäspningarna tog över..   

 

Fick veta idag, att en av tjejerna , har tydligen "springande andar där hemma"!!

De vill jag gärna kolla upp!..  

 

Har en  grej till, som jag  vill kolla upp.. En Hälsning till  Dej, Sebbe! 

 

Jag tror att du "borde träffa mej" så du blir kvitt de själar, som stör dej..ok?   

 

Ibland hamnar själar på fel sida.. o de behöver hjälp att ta sej över,till den andra sidan.. Där nära och kära väntar..

 

Det står Alltid någon själ i ljuset, som sträcker ut en hand, öppnar en famn o tar emot  

 

I dag ska jag små plocka ,här hemma, Sen ut på låång promenad med lilla lady..

 

Väl efter klockan 12, så går dagen snabbt!!

 

De ska duschas ,  fixa o styla mej o Dimi ..  fast Arek brukar få

 

föna mitt hår "han e en jäkel på det!"   

 

Sen drar vi upp till Magnus Mio,Carro & Dixi..Vi ska alla på 20 års fest!  Pontus ,Mios Bästa kompis fyller år!

   

Pontus.."Tjej-Tjusaren"..Grattis på Födelsedagen!  

 

 

  

 

Presentation


Hej ! här e jag med min andliga blogg.. häng med mej på min resa:))

Fråga mig

366 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards