cajsadiva

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av cajsa jussila - 14 januari 2011 08:34

  


varje dag denna vecka, har Mio åkt till Lund för strålning...

Igår var jag och Carro , hans flickvän med..

 

 

        

 

    Carro.... o jag satt ute i väntsalen, Mios strålning tar 20 min från att han kallas in..

    väntsalen e mysig , med massa träd o mjukis apor hängandes i träden hih

 

          

                         hihi...

 

 

    Tog några bilder på strålnings maskinen..

 

          

 

 

       

 

Taket var fint... med moln och

flera små lampor, som lös fint!

 

     

                          Stjärnfall....

 

   "Jag får ta en bild mamma", måste bara ha en bild på min mask!"sa han

         

             

Denna läskiga mask måste han ha  på, under strålningen... han kan inte prata el röra ansiktet något!! självklart tycker Mio att den e skitläskig!

 

     & det är han Inte ensam om att tycka!  

 

   Han ska strålas 15 gg totalt och har nu

  efter dagens behandling 11 gånger kvar..

 

                                 

 

Till nåt helt annat nu.... Dimi ....

Se va fina presenter hon gjort till mej!!  

 

       

   denna sol tavla är gjord  av  disktrasor!

 

   

 

Hon går  på syslöjd... 

 

     

visst e hon duktig!?    

  

         

                 Tack Underbara Dimi...      

 

Idag är de fredag... Min vän Christine

 

                             

 

 tittar in idag.. vi ska se film nu på dagen,, en Underbar stark film .....Andarnas hus!

Denna film har jag fått köpa fr USA.. letat efter den i många år.. den berör enormt!!

Mitt bästa filmtips..   Dixi kommer oxå och myser med oss i soffan..

 

                                            

Fredags kramar till er alla!!  

Ovido - Quiz & Flashcards