cajsadiva

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av cajsa jussila - 2 oktober 2011 09:43



Host hoost... Vaknade i dag med halsont...   matthet, och fryser som attans oxå.. ... Inget vidare!!

Jag  och Dimi skulle gått till en vän, på home inredningsparty !

sett  framemot det.. säkert super fina saker!

Kurerat mej  med panodil, kopp te  o strax ska jag ta ett varmt bad...

 

Helgen har varit fin och solig...

fredags kvällen umgicks jag med mina söta grannar.. Dimi lekte med deras barn, som blivit Bästisar!   

 

  Eva Elmira och Abbe... Vi satt till tidiga morron timmen o pratade o pratade... många skratt  tårar o djupa samtal... vi kom även in på andligheter... några nära o kära till dom ,på andra sidan "tittade förbi med budskap" ... starka ögonblick så  givande!      Abbe med hennes bror  Tony...  

Underbara vänner... alltid lika fina, kärleksfulla... 

 De  fyller mej med så mycket god energi..  

 

 

På lördan var vi ute o  njöt av solens sköna värme...   

vi hamnade  hos Bitte o Brosan...  mamma, moster ,kusiner barn ,barnbarn osv. -. det bjöds på super god kyckling gratäng sallad o bröd...     glömde kameran hos dom

får den i eftermiddag.. återkommer då med bilder...

Nu ska jag ta ett varmt bad, kanske får det mej att må bättre.... hade ju så gärna velat gå på homepartyt....

 

      Ses i eftermiddag... tillsdess ta hand om varandra   

Skapa flashcards